mikehingley72
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Gereageerd 4 jun 2024
Dear Mike

We thank you very much for your review.
For us it is the greatest satisfaction to know that we made you enjoy your stay as best as possible, thank you again for liking the staff and the services.

We hope to be able to welcome you again to Mangia's Resort and we take this opportunity to invite you to also try the experiences we offer in our other facilities in Sicily and Sardinia.

Best regards,
GM Viola Vincenzo
Colazione per tutti i gusti 💘
Volledig restitueerbaar
5.9 km van Mangia's Himera Resort
3.4 km van Mangia's Himera Resort
Meer hotels in Campofelice di Roccella bekijken
Beoordeeld op 25 augustus 2023

Kamertip: Non French speakers who want to see the sights should avoid
Datum van verblijf: augustus 2023
Himera Resort, Proprietario van Mangia's Himera Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 augustus 2023

Beoordeeld op 16 juli 2023

Datum van verblijf: juni 2023
Himera Resort, Proprietario van Mangia's Himera Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 juli 2023

Beoordeeld op 2 juli 2023 via mobiele applicatie

Kamertip: Just don’t come here. Lots of other much nicer places in Sicily.
Datum van verblijf: juli 2023

Beoordeeld op 15 mei 2022 via mobiele applicatie