Monique

Over het algemeen een plezierige plek om te verblijven maar op een aantal punten voor verbetering vatbaaring

Beoordeling van Mangia's Himera Resort
4,0 van 5 bollen4 weken geleden beoordeeld
Mooi hotel, schone kamers en voldoende faciliteiten. Het strand ligt bijna in de tuin van het hotel, dus gunstig. De dichtstbijzijnde supermarkt om bijvoorbeeld een fles water te kopen, ligt op 1 uur loopafstand. In het hotel is een kleine winkel, met vooral souvenirs en een zeer beperkt assortiment. De winkel is ook maar beperkt open. Je dient dus over een auto te beschikken om buiten het resort activiteiten te ondernemen of een winkel te vinden.
Het personeel is over het algemeen vriendelijk, behalve de medewerkers bij de receptie. Ik heb hen op geen enkel moment kunnen betrappen op klantvriendelijkheid, hulpvaardigheid of een warm welkom. Het maakt niet uit wie er achter de receptie zat. Zij spreken geen, of maar zeer beperkt Engels, alleen Frans en Italiaans. Communicatie is lastig als je die talen niet machtig bent.
Het eten is goed maar niet erg gevarieerd. Het ontbijtbuffet kent een zeer beperkte keuze. De kamers zijn brandschoon en van alle gemakken voorzien.
Datum van verblijf: mei 2024
Kamertip: Zorg voor eigen vervoer als je activiteiten buiten het resort wilt ondernemen. Het hotel is...
Reistype: Bezocht alleen
2,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenKamers
3,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
3,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 4 weken geleden
Beste Monique

Wij danken u hartelijk voor uw beoordeling.
Voor ons is het de grootste voldoening om te weten dat we u zo goed mogelijk van uw verblijf hebben laten genieten, nogmaals bedankt voor het genieten van onze diensten

We hopen u weer te mogen verwelkomen in Mangia's Resort en maken van deze gelegenheid gebruik om u uit te nodigen om ook de ervaringen uit te proberen die we aanbieden in onze andere faciliteiten op Sicilië en Sardinië.

Hartelijke groeten,
  • Algotels
0.7 km van Mangia's Himera Resort
1.1 km van Mangia's Himera Resort
Restaurant
Posto magnifico le villette confortevoli arredate e corredate di tutto.
 piscina magnifica e sta
    0.7 km van Mangia's Himera Resort
    Restaurant
    Piscina all'aperto
    2.1 km van Mangia's Himera Resort
      6.1 km van Mangia's Himera Resort
      Gratis parkeren
      È interessante !Il luogo è davvero suggestivo ,le casette sono all’interno di un residence ,sono
      1.3 km van Mangia's Himera Resort
      Meer hotels in Campofelice di Roccella bekijken
      6 dagen geleden beoordeeld

Datum van verblijf: juni 2024
      Himera Resort, Proprietario van Mangia's Himera Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 dagen geleden

2 weken geleden beoordeeld

Datum van verblijf: mei 2024
      Himera Resort, Proprietario van Mangia's Himera Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 weken geleden

Beoordeeld op 25 augustus 2023

Kamertip: Non French speakers who want to see the sights should avoid
      Datum van verblijf: augustus 2023
      Himera Resort, Proprietario van Mangia's Himera Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 augustus 2023

Beoordeeld op 16 juli 2023

Datum van verblijf: juni 2023
      Himera Resort, Proprietario van Mangia's Himera Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 juli 2023

Beoordeeld op 2 juli 2023 via mobiele applicatie

Kamertip: Just don’t come here. Lots of other much nicer places in Sicily.
      Datum van verblijf: juli 2023