Mark W
London
Beoordeling van Mangia's Himera Resort
3,0 van 5 bollen25 aug 2023 beoordeeld
Datum van verblijf: augustus 2023
Kamertip: Non French speakers who want to see the sights should avoid
Reistype: Bezocht met familie
3,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
1,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenService
Gereageerd 27 aug 2023
Dear mark

We sincerely thank you for your review.
For us it is the greatest satisfaction to know that we have made you spend your stay in the best possible way, and we will treasure your feedback

We hope to be able to welcome you back to Mangia's Resort and we take the opportunity to invite you to try the experiences we offer in our other facilities in Sicily and Sardinia.

Best regards,
3.4 km van Mangia's Himera Resort
Meer hotels in Campofelice di Roccella bekijken
Beoordeeld op 16 juli 2023

Datum van verblijf: juni 2023
Himera Resort, Proprietario van Mangia's Himera Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 juli 2023

Beoordeeld op 2 juli 2023 via mobiele applicatie

Kamertip: Just don’t come here. Lots of other much nicer places in Sicily.
Datum van verblijf: juli 2023

Beoordeeld op 15 mei 2022 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: mei 2022
Beoordeeld op 26 juli 2019

Datum van verblijf: juli 2019
vandaag beoordeeld

Kamertip: Super hôtel Propre Nourriture vraiment varié Le top du top Un conseil,louez une voiture car les excursions sont très chers
Datum van verblijf: juli 2024
Himera Resort, Proprietario van Mangia's Himera Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd vandaag