StayForLong
Beoordeeld op 12 september 2023

Geweldig resort, gewoon niks te klagen! Ontzettend aardig personeel die met je mee denkt. Hygiëne en service top. Kamers mooi en er wordt dagelijks schoongemaakt. Fijne zwembaden met genoeg bedden. Alles all inclusive, zelfs de a la carte restaurants. Wij zouden zeker nog eens terug komen!

Datum van verblijf: september 2023
Sara Castellana, Guest Services / Front Office van Grand Palladium Sicilia Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 september 2023

Dear Davinamans,

Thank you so much for taking the time to share your fabulous experience at Grand Palladium Sicilia Resort & Spa! We are thrilled to hear that you had an amazing time during your stay. We are pleased to read that we have met most of your expectations and thank you very much for highlighting our Staff.
We look forward to having you back as our welcome guest.
Sara
Customer care

Beoordeeld op 9 juli 2023

Heel tevreden van het hotel! De entertainment was top! Ze maken tijd om een praatje te doen, heel leuk. Het eten was zeker ook top. Enkel het Portofino restaurant was iets minder…
Ik had een geweldige tijd in het hotel! Danku!

Datum van verblijf: juli 2023
Irene Vullo, General Manager van Grand Palladium Sicilia Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 juli 2023

Dear Imani,

It was a pleasure to welcome you to The Grand Palladium Sicilia Resort & Spa for your most recent stay.
Thank you for taking the time to leave such a lovely review. We are so pleased we were able to help create such wonderful memories for you holiday and exceed your expectations.

We all look forward to welcome you back,

Best Regards,

Beoordeeld op 15 juni 2023

Fijn verblijf gehad, mooi en goed onderhouden resort. Via de app heel overzichtelijk wat te doen in het hotel, plattegrond, reserveren voor de a la carte restaurants, welk menu/ drankjes bij de all inclusive horen of bij de premium. Bij een vroeg vertrek is er vanaf 6 uur een klein ontbijt buffet open wat goed geregeld en verzorgd is.
Personeel allemaal super attent.
Eten uitgebreid en goed verzorgd net zoals de a la carte restaurants. Alcoholische drankjes kunnen verbeterd worden.
Animatie in de avond valt tegen. Buiten bij de receptie iedere avond een pianist, helaas te weinig zitplaatsen voor hoeveelheid gasten die verblijven in het hotel.
Zowel via het resort als via de touroperator kun je genoeg excursies boeken als je wat van het eiland wilt zien.

Datum van verblijf: juni 2023
Irene Vullo, General Manager van Grand Palladium Sicilia Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 juni 2023

Dear Suus,

Thank you for taking the time to review your stay with us at Grand Palladium Sicilia Resort & Spa.
We are happy as well as delighted to know of your joy as satisfaction during your stay with us, especially if we were able to create a wonderful holiday!
We appreciate valuable and constructive reviews from our guest when they are written respectfully to help us improve.
Your feedback will help Grand Palladium Sicilia Resort & Spa team to better focus its efforts to meet each day better with your expectations of facilities and services.

We are all sincerely looking forward welcoming you back soon in Sicily,

Best regards,

Beoordeeld op 30 mei 2023

mooi hotel weinig op aan te merken prijs - kwaliteit zit dit hotel zeker goed
minpuntje geen uitleg over premium level ed voor de rest alles prima verlopen
bediening en service was altijd zeer goed
aanrader voor iedereen

Datum van verblijf: mei 2023
Irene Vullo, General Manager van Grand Palladium Sicilia Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 mei 2023

Dear Gery,

We are all sincerely looking forward welcoming you back soon in Sicily,

Best regards,

Beoordeeld op 14 mei 2023

Echt een fantastisch resort. Mijn vriendin mag geen gluten, waarbij alle moeite is gedaan om haar van glutenvrij bier, pizza, pasta en veel meer te voorzien. Speciale dank aan Maitre Tony, Glorioso Luigi en de chefkok, Provenza

Naast het geweldige eten is het resort erg luxe. Niets op aan te merken.

Datum van verblijf: mei 2023
Irene Vullo, General Manager van Grand Palladium Sicilia Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 mei 2023

Dear Inspire,

Thank you very much for your amazing review about your recent stay at the Grand Palladium Sicilia Resort & Spa.
We always strive to deliver the best experience for our guests and I am pleased that you enjoyed every aspect of your stay from our services provided
I will be glad to welcome you back for another amazing experience.

Best Regards,