Imani S
Brugge, België

Super goed hotel

5,0 van 5 bollen9 jul 2023 beoordeeld
Heel tevreden van het hotel! De entertainment was top! Ze maken tijd om een praatje te doen, heel leuk. Het eten was zeker ook top. Enkel het Portofino restaurant was iets minder…
Ik had een geweldige tijd in het hotel! Danku!
Datum van verblijf: juli 2023
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenKamers
3,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 10 jul 2023
Dear Imani,

It was a pleasure to welcome you to The Grand Palladium Sicilia Resort & Spa for your most recent stay.
Thank you for taking the time to leave such a lovely review. We are so pleased we were able to help create such wonderful memories for you holiday and exceed your expectations.

We all look forward to welcome you back,

Geen aanbetaling vereist
3.3 km van Grand Palladium Sicilia Resort & Spa
4.3 km van Grand Palladium Sicilia Resort & Spa
Meer hotels in Campofelice di Roccella bekijken
Beoordeeld op 15 juni 2023

Fijn verblijf gehad, mooi en goed onderhouden resort. Via de app heel overzichtelijk wat te doen in het hotel, plattegrond, reserveren voor de a la carte restaurants, welk menu/ drankjes bij de all inclusive horen of bij de premium. Bij een vroeg vertrek is er vanaf 6 uur een klein ontbijt buffet open wat goed geregeld en verzorgd is.
Personeel allemaal super attent.
Eten uitgebreid en goed verzorgd net zoals de a la carte restaurants. Alcoholische drankjes kunnen verbeterd worden.
Animatie in de avond valt tegen. Buiten bij de receptie iedere avond een pianist, helaas te weinig zitplaatsen voor hoeveelheid gasten die verblijven in het hotel.
Zowel via het resort als via de touroperator kun je genoeg excursies boeken als je wat van het eiland wilt zien.

Datum van verblijf: juni 2023
Irene Vullo, General Manager van Grand Palladium Sicilia Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 juni 2023

Dear Suus,

Thank you for taking the time to review your stay with us at Grand Palladium Sicilia Resort & Spa.
We are happy as well as delighted to know of your joy as satisfaction during your stay with us, especially if we were able to create a wonderful holiday!
We appreciate valuable and constructive reviews from our guest when they are written respectfully to help us improve.
Your feedback will help Grand Palladium Sicilia Resort & Spa team to better focus its efforts to meet each day better with your expectations of facilities and services.

Beoordeeld op 30 mei 2023

mooi hotel weinig op aan te merken prijs - kwaliteit zit dit hotel zeker goed
minpuntje geen uitleg over premium level ed voor de rest alles prima verlopen
bediening en service was altijd zeer goed
aanrader voor iedereen

Datum van verblijf: mei 2023
Irene Vullo, General Manager van Grand Palladium Sicilia Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 mei 2023

Dear Gery,

Beoordeeld op 14 mei 2023

Echt een fantastisch resort. Mijn vriendin mag geen gluten, waarbij alle moeite is gedaan om haar van glutenvrij bier, pizza, pasta en veel meer te voorzien. Speciale dank aan Maitre Tony, Glorioso Luigi en de chefkok, Provenza

Naast het geweldige eten is het resort erg luxe. Niets op aan te merken.

Datum van verblijf: mei 2023
Irene Vullo, General Manager van Grand Palladium Sicilia Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 mei 2023

Dear Inspire,

Thank you very much for your amazing review about your recent stay at the Grand Palladium Sicilia Resort & Spa.
We always strive to deliver the best experience for our guests and I am pleased that you enjoyed every aspect of your stay from our services provided
I will be glad to welcome you back for another amazing experience.

Beoordeeld op 30 april 2023

Goede kamer en we konden ala cart eten en dat zat ook in de prijs
Goed vriendelijk personeel en de ligging is fantastisch
het gehele eiland is prachtig
Er was de gehele dag entertainment tot snachts
Echt super de moeite waard

Datum van verblijf: april 2023
Irene Vullo, General Manager van Grand Palladium Sicilia Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 mei 2023

Dear Paternoten,

I will be glad to welcome you back for another amazing experience.

Beoordeeld op 5 augustus 2022 via mobiele applicatie

De kamer was super schoon, lekker ruim, mooi, modern .
Het eten was fantastisch , het personeel vond ik heel erg vriendelijk zowel aan de bar, als bij het eten in de eetruimte binnen en buiten.
Gastvrijheid staat hier op nummer 1.
Ook de spa was heerlijk en wederom super vriendelijk behandeld en benaderd.

Datum van verblijf: juli 2022
Irene Vullo, General Manager van Grand Palladium Sicilia Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 augustus 2022

Dear IngeP65,

It is a real pleasure to thank you on behalf of the entire team of Grand Palladium Sicilia Resort & Spa for taking your time and sharing your warm full of kind words in relation to your last stay with us.
Thank you very much for giving us the highest rating and for your very positive comments.
We are happy as well as delighted to know of your joy as satisfaction during your stay with us, especially if we have been able to create a wonderful holiday!

Irene V.