Inge P

Luxe verblijf alles er op en er aan

5,0 van 5 bollen5 aug 2022 beoordeeldvia mobiele applicatie
De kamer was super schoon, lekker ruim, mooi, modern .
Het eten was fantastisch , het personeel vond ik heel erg vriendelijk zowel aan de bar, als bij het eten in de eetruimte binnen en buiten.
Gastvrijheid staat hier op nummer 1.
Ook de spa was heerlijk en wederom super vriendelijk behandeld en benaderd.
Datum van verblijf: juli 2022
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 6 aug 2022
Dear IngeP65,

It is a real pleasure to thank you on behalf of the entire team of Grand Palladium Sicilia Resort & Spa for taking your time and sharing your warm full of kind words in relation to your last stay with us.
Thank you very much for giving us the highest rating and for your very positive comments.
We are happy as well as delighted to know of your joy as satisfaction during your stay with us, especially if we have been able to create a wonderful holiday!

We are all sincerely looking forward welcoming you back soon in Sicily,

Bar/lounge
3.5 km van Grand Palladium Sicilia Resort & Spa
4.3 km van Grand Palladium Sicilia Resort & Spa
Gratis parkeren
Posto magnifico le villette confortevoli arredate e corredate di tutto.
 piscina magnifica e sta
    1.6 km van Grand Palladium Sicilia Resort & Spa
    Zwembad
    Restaurant
    È interessante !Il luogo è davvero suggestivo ,le casette sono all’interno di un residence ,sono
    Go to your Happy Price
      Zwembad
      Restaurant
      Meer hotels in Campofelice di Roccella bekijken
      Beoordeeld op 2 augustus 2022 via mobiele applicatie

Het hotel is super groot mey heel veel dingen te doen zoals tennis, pingpong, watersporten,kinderclub, junior club, enzo voor. De mensen zijn super vriendelijk en willen altijd een leuk gesprek voeren. De bar mannen zijn amusant en kunnen de beste coctails maken.

Datum van verblijf: augustus 2022
      Irene Vullo, General Manager van Grand Palladium Sicilia Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 augustus 2022

Dear Sherpa,

We are all sincerely looking forward welcoming you back soon in Sicily,

Best regards,

Irene V

Beoordeeld op 5 oktober 2021

Erg fijn hotel! Super schone kamers en alles goed geregeld. Eten kon soms wat gevarieerder, maar is van goede kwaliteit. Ook zeer goed met allergieen, super fijn! Erg genoten van ons verblijf in Sicilië!

Datum van verblijf: september 2021
      Customer Care, Other van Grand Palladium Sicilia Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 oktober 2021

Beste gast,

We zijn erg blij om te horen dat we uw verwachtingen hebben kunnen overtreffen tijdens uw recente verblijf bij ons.

Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden over ons en onze diensten.

Het zou een genoegen zijn om je weer te zien ¡De hele familie Palladium wacht al op je!

Vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 7 september 2021 via mobiele applicatie

Zeer aangenaam hotel. Zelf hebben we hier 10 dagen gelogeerd all-in. Het hotel is zeer mooi, de kamers ook proper. Het eten is ook zeer lekker bij het buffet. De à la carte restaurants zijn naar onze meningen van minder goede kwaliteit, maar zeker niet slecht. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam ik het bijzonder Pif van de Xtra time bar!

De werkpunten die wij hebben:

-De animatie is sterk Italiaans georiënteerd in de shows.
      - De mensen van de lobby beheersen de Engelse taal amper. Hierdoor was er heel vaak miscommunicatie wij wouden zo bijvoorbeeld een shuttlebus nemen ze verwijzen ons door naar de verkeerde plaats (wij waren ook niet het enige koppel die dag) we missen zo onze shuttel ondanks we meerdere keren gevraagd hebben of we wel juist waren. Wanneer we hen hierop aanspreken begrijpen ze ons niet en helpen ze ook niet.
      Volgende dag vragen we achter een pijnstiller. Dit wordt helaas geweigerd en we worden doorverwezen naar de apotheker. Ik vraag of deze open is, waarop ze bevestigend antwoord en ons een taxi belt. De apotheker was gesloten.

Pluspunten

- propere/moderne kamers en badkamers
      - super goede WiFi in heel het hotel
      - genoeg ligstoelen
      - propere zwembaden
      - snelle/vriendelijke service in bars en restaurants
      - kindvriendelijk
      - lekker eten

Datum van verblijf: september 2021
      Customer Care, Other van Grand Palladium Sicilia Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 september 2021

Beste gast,

Bedankt voor het delen van uw ervaring in het Grand Palladium Sicilia Resort & Spa om bij te dragen aan de continue verbetering van onze service. Het spijt ons oprecht dat we bij deze gelegenheid niet volledig aan uw verwachtingen hebben voldaan: we zullen uw suggesties en kritiek als uitgangspunt nemen om steeds meer te verbeteren.

We hopen dat u ons snel de kans geeft om u weer te verwelkomen in het Grand Palladium Sicilia Resort & Spa.

Een warme groet,

Beoordeeld op 24 juli 2021

Bij aankomst hebben wij bijna 3 kwartier moeten wachten in een rij voor de receptie ze hebben dit niet helemaal onder controle en ze laten de Italianen (eigen volk) voor gaan. Je moet een creditcard hebben om de borg van 300 euro te voldoen. Wij hadden deze niet mee en moesten dan 300 euro pinnen. Niet betalen is geen optie.

De kamer is heel erg netjes en voorzien van airco die je de hele dag mag laten draaien. Erg lekker om in een koele kamer te komen. Nette badkamer. Minibar eerste vulling gratis daarna elke dag 4 flesjes water gratis. Er staat een waterkoker, theezakjes en nescafe. Bedden zijn naar onze mening erg hard.

Het park van het hotel is groen met heel veel palmbomen echt een oase . Het wordt heel goed onderhouden en is schoon. Er zijn 3 grote zwembaden en genoeg plek voor iedereen. Handdoekje leggen gebeurd niet echt. Het hotel heeft handdoeken service voor het zwembad dit is ook super geregeld.

Het buffet restaurant is prima er word live gekookt en er is voor ieder wat wils. Echter is het wel veel te druk waardoor je moeilijk afstand kunt houden. Bij zowel ontbijt, lunch en Diner is het het rustigst als het net open is. Voor de a la carte restaurants (portofino, El dorado en chiang Tai)
      Moet je echt de zelfde dag van aankomst nog reserveren. Ze zitten snel vol of je hebt de kans net als ons dat je pas 21:45 kan eten. Je hebt overal barretjes waar je drankjes kunt halen. En de koffie is heerlijk!! In de lobby zit ook een restaurant waar je bediend wordt, echter hebben ze daar personeelstekort waardoor je vaak zelf moet halen, wij vonden dit niet erg.

Wij hebben 2,5 dag slechter weer gehad, een aantal druppels en wat winderig. Het hotel ging hier erg spastisch mee om. Want ondanks de wat slechtere dagen had je wel in 1 keer erg veel hete zo'n tussendoor. Je mocht de parasols niet open doen en bij het buffet kwamen ze plaatsen tekort omdat ze het buitengedeelte niet opdekte voor de regen(die er dus amper was). Je mocht dan ook niet met je bestek naar een leeg tafeltje. Er zijn best wel veel dingen die niet toegestaan zijn wat ik erg jammer vind als je op vakantie bent.

Ik had een massage geboekt. Normaal als je boven een bepaald bedrag en tijdslimiet zit mag je ook de Spa in. Daar is een groot zwembad bubbelbaden etc. Helaas was op dag 2 van onze vakantie dit hele zwembad leeggehaald ivm lekkage. Jammer kan gebeuren. Echter de massage is er 1 die ik nooit meer hoop mee te maken. Je word door een vrouw geholpen geen mannelijke werknemers gezien in de spa. Ik werd naar de kamer gebracht waar ik een wegwerp slipje ( iniminie lapje met veter) aan moest doen omdat de olie zeer slecht is voor je bikini. Ok zogezegd ik moest gaan liggen en toen kwam er ineens een mannelijke masseur binnen. Okay ik lag daar dus met alleen een lapje stof en een
      veter aan de achterkant. Ik vond dit niet prettig. Afijn ik dacht ik het zal wel niet zo verlegen doen
      . Tijdens het insmeren brak de veter van slip ook niet prettig. de voorkant moest. Ik moest mij omdraaien
      en ik had dus geen bikinitop aan en draaide de
      andere kant op met mijn handen ervoor. Hij wilde
      dat ik deze weg deed. Toen heb ik vriendelijk
      gevraagd of ik een handdoek kon krijgen die ik
      over mijn borsten kon leggen. Die pakte hij en
      ging verder.

Als je hier dus een massage boekt vraag of om een vrouw of weet wat je te wachten staat.

Het hotel heeft een APP wat super fijn is zo weet je waar alles zit en hoe laat wat waar is.

Personeels is echt super vriendelijk en als je klachten hebt wordt dit ook echt serieus genomen en komen ze erop terug.

Ze spreken moeilijk Engels maar doen hun best.

Wij vertrokken in de avond en moesten om 12 uur uitchecken. Je hebt later de dag nog de gelegenheid om ergens te douchen dit kun je regelen bij de receptie. Als je die dag verder nog gebruik wilt maken van all inn kost je dat 40 euro p.p.

Datum van verblijf: juli 2021
      Customer Care, Other van Grand Palladium Sicilia Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 juli 2021

Beste gast,

Bedankt voor het delen van uw ervaring bij Grand Palladium Sicilia Resort & Spa om bij te dragen aan de constante verbetering van onze service.
      Het spijt ons oprecht dat we bij deze gelegenheid niet volledig aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen.
      We zijn ervan overtuigd dat we u binnenkort weer kunnen verwelkomen in het Grand Palladium Sicilia Resort & Spa.

Hartelijke groeten,

Beoordeeld op 20 juli 2021

Alles in het hotel is goed geregeld, bediening voor drank, prima kamers en aardig personeel. Vooral bij de Shake it bar: Antonio, maria en angelo! De gym/fitness is wel dramatisch, geen dumbels en geen apparaten om kracht training te doen. Verder moet alles met taxi of bus worden gedaan, taxi naar cefalu is €30 heen en €30 terug.

Datum van verblijf: juli 2021
      Customer Care, Other van Grand Palladium Sicilia Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 juli 2021

Beste gast,

Het spijt ons oprecht dat we bij deze gelegenheid niet volledig aan uw verwachtingen van de sportschool hebben voldaan.
      Wat betreft hoe u lid kunt worden van CEFALù, er is sinds altijd elke dag een pendelbus van het hotel naar Cefalù en terug tegen betaling van slechts 6 euro. Het spijt ons dat u niet van deze service heeft genoten.

Hartelijke groeten,