182 US$
Hostelworld.com
  • Gratis internet
B&B.it
22 juni 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Klein hotel. Erg schoon, elke dag schone handdoeken, om de dag schone lakens. Je hebt hier eigenlijk wel een auto nodig. Ongeveer 25 minuten rijden naar het strand. Hotel ligt tussen weg en spoorbaan in maar dat is niet hinderlijk. De meeste kamers hebben een tuin. Ontbijt is goed, vers fruit en sap, cappuccino en espresso, diverse broodsoorten en beleg, yoghurt en cake. Het restaurant is ook goed er komen ook veel locals eten. In een paar minuten loop je de stad in en daar heb je ook een grote keuze aan goede en goedkope restaurants.

Verbleef: juni 2014, reisde met een partner
6 juni 2014 beoordeeld

We verbleven vier nachten om de kuststeden te bezoeken: Taormina, Catania en Messina. LIgging hotel naast spoorweg en SS114, maar op de kamers heb je er geen last van. Nette kamers, zeer proper, vriendelijk personeel en supergoede keuken!Wifi is gratis en verloopt nogal vlot.

• Verbleef: juni 2014, reisde met vrienden
29 juli 2012 beoordeeld via mobiele applicatie

We verbleven hier twee nachten om de Etna te bezoeken. Prima kamers. Ligging van hotel is pal naast een spoorweg. Op de kamers heb je geen last van de treinen, bij het zwembad hoor je dat uiteraard heel goed. Zwembad is klein, maar lekker water!
De wifi vond ik hopeloos. Je krijgt een code om in te loggen. Telkens als de iPad of telefoon even niet gebruikt wordt valt de wifi weg en moet je weer de code opzoeken en inloggen. Erg omslachtig!
De bediening bij het ontbijt vond ik ook iets minder. Geen extra bestek, servies werd niet op tijd aangevuld. Erg warm in de ontbijtzaal.
Het restaurant behorende bij het hotel is heel er goed! We hebben daar beide avonden heerlijk gegeten tegen zeer schappelijke prijzen.

• Verbleef: juli 2012
26 juli 2017 beoordeeld