Beoordeeld op 30 september 2017

We zijn dol op Sardinië en wisten hier een weekje te boeken.
Het complex is speels en informeel opgezet. rond een sterk aflopende centrale weide met onderaan het parkeerterrein. De appartementen zijn niet gloednieuw maar compleet en voldoende ruim. Bedden zijn goed genoeg en de keuken voldoet.
Nu hadden we al gelezen dat de douche wat aan de kleine kant zou zijn dus daar hadden we ons op voorhand al bij neergelegd. De algehele indruk is als die van een camping maar dan met appartementen. Opvallend zijn wel de kasten die maar half open gaan omdat de kamers eigenlijk te klein zijn voor een bed en een kast.
We waren gelukkig genoeg om het enige appartement toegewezen te krijgen waarvan de badkamer al gerenoveerd was! We pasten met z'n tweeën makkelijk onder de douche met overvloedig warm water..
De dame van de receptie keek ons aan en gunde ons dit appartement met bijbehorende parkeerplek stijf voor de ingang. Het blijkt uit te maken als je vriendelijk bent tegen de staf.
Over de staf een extra opmerking. Het viel ons op dat andere gasten er veel werk van leken te maken om op elke moment te klagen over de meest onbenullige zaken. Er waren er zelfs die hen de schuld gaven dat afval gescheiden moet worden ingeleverd. Om ons heen kijkend zagen wij een badplaats met restaurants en bars nabij prachtige stranden in een schitterende omgeving. Dat je dan twee zakjes voor je vuil nodig hebt lijkt een lage prijs.
Leonarda en Francis waren vriendelijk, vrolijk, behulpzaam en hebben ons vaak laten huilen van het lachen.

Kamertip: Wees vriendelijk en vraag om appt 201
Datum van verblijf: september 2017