“da Fabio Napolitanen weten hoe ze pizza moeten maken. ”
Beoordeling van Ristorante da Fabio

Ristorante da Fabio
Geclassificeerd als nr. 46 van 137 Restaurants in San Teodoro
Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
16 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Napolitanen, met een passie voor pizza maken, zo goddelijk , neem de specialiteit “Pizza Tronchetta” zelden zo een geweldige pizza gegeten. Heerlijke bodem, goed gevuld met verse producten. Een kermis voor mijn smaakpapillen. Op de foto ziet u de Tronchetta pizza. Smakelijk en geniet. ❤️🇮🇹

Datum van bezoek: oktober 2018

9 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Twee verbrande pizza’s, bediening hebben wij niet meer gezien tot wij “klaar” waren met eten. Ondanks het een zwarte onderkant 1/6 pizza kunnen opeten. Terwijl het rustig was duurde het lang voordat wij oogcontact kregen om de rekening te vragen. Laten zien dat de pizza’s zwart waren aan de onderkant, geen excuus. Wel werd er 6,- euro service kosten gerekend en mochten wij de verbrande pizza’s gewoon betalen. Bijzonder restaurant en totaal niet vriendelijk. GEEN AANRADER!

Datum van bezoek: oktober 2018
9 oktober 2018 beoordeeld

Een bazige baas die zijn personeel weinig ruimte geeft,bediening is vriendelijk,de wijn is erg duur 7.00 euro voor een mini glaasje het eten was goed en de tirimazou was als nagerecht een plaatje.Gemaakt in een expresso percolater en overgoten met warme chocolade uit het bovenste deel,in het onderste zat de tirimazou

Datum van bezoek: september 2018
17 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We zitten nu een week op Sardinië. De kinderen eten graag pizza, dus hebben we er al een heel aantal gegeten. Vanavond werd bij Fabio met afstand de slechtste voorgeschoteld. Taai, smakeloos en de hele onderkant verbrand. Het is zeer druk in dit restaurant, wellicht dat de andere gerechten wel lekker zijn, maar ga hier niet heen voor een lekkere pizza. Dan kan je nog beter naar de supermarkt!

Datum van bezoek: augustus 2018
15 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was niet slecht maar het was chaotisch en de bediening deed maar wat. Een leidinggevende had het niet voor elkaar om het personeel te sturen. Tafels erg dicht op elkaar zodat er een paar keer door de bediening tegen je aan wordt gelopen. Het ziet er op het oog leuk uit maar voor ons geen tweede keer meer!

Datum van bezoek: juli 2018

Reizigers die Ristorante da Fabio bekeken, bekeken ook

San Teodoro, provincie Olbia-Tempio

In Ristorante da Fabio geweest? Deel je ervaringen!