“Slechtste pizza ooit in mijn leven!!!”
Beoordeling van Il Mangiatutto

Il Mangiatutto
Geclassificeerd als nr. 7 van 137 Restaurants in San Teodoro
Certificaat van uitmuntendheid
Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
12 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

(-) Pizza kwaliteit was zeer slecht. We hebben in ons hele leven nog nooit zulke slechte pizza's gegeten.

Het is zeker niet de moeite waard om hier te eten.
Zonde van je geld.

(+) Bediening is vriendelijk.

Datum van bezoek: september 2017

18 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastische prijs kwaliteit!! Heerlijke pizza en pastagerechten!! 3x geweest in 2 dagen. Ook toetjes en koffie verrukkelijk.

Datum van bezoek: mei 2017
11 oktober 2016 beoordeeld

In de middag aangekomen voor een snelle lunch. Ik had gamba's en die waren erg goed gegrilld en smaakte zeer vers. mijn vrouw had gemengde vis van de grill en ze kon zelf haar gerecht samenstellen. Goede service en kind vriendelijk

Datum van bezoek: september 2016
28 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Kunt hier goed terecht voor heerlijke eenvoudige gerechten met veel smaak. Typisch Italiaanse hectiek als het erg druk is. Vriendelijke service die ondanks beperkte talenkennis erg zijn best doet om het beste maal met je uit te kiezen.

Datum van bezoek: mei 2016
11 juni 2013 beoordeeld

twee keer daar gegeten en beide keren prima kwaliteit. Eerste keer foutje bij toetje, maar men heeft zich in alle bochten gewrongen om het voor ons goed te maken, dus daarvoor alle lof. Toen we terug kwamen dagen later, wist men ons te herkennen en wederom werden we meer dan goed geholpen. En wederom prima eten en wijn voor redelijke prijs.

Datum van bezoek: juni 2013
    • Sfeer

Reizigers die Il Mangiatutto bekeken, bekeken ook

Lu Miriacheddu, San Teodoro

San Teodoro, provincie Olbia-Tempio

In Il Mangiatutto geweest? Deel je ervaringen!