“buiten eten eind September”
Beoordeling van La Margherita

Geclassificeerd als nr. 42 van 137 Restaurants in San Teodoro
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
9 oktober 2018 beoordeeld

Mooie grote overdekte serre of aan de zijkant van het bedrijf.Goed kwaliteit van eten en betaalbaar .Heerlijke Tagliata di manzo medium gebakken steak die in reepjes gesneden word Naast hubn een heerlijke ijssalon 2 grote bollen voor 2.50

Datum van bezoek: september 2018

29 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier op een vrijdag avond gegeten.
Is een goed restaurant voor zowel vis als vlees gerechten.
De borden zijn goed gevuld en ruim voldoende.
De bediening is behulpzaam en vlot.
De prijs is wat meer maar dat is het zeker waard.

Datum van bezoek: juni 2018
3 juni 2018 beoordeeld

Een goede menukaart, zeker voor visliefhebbers. We hebben er 2 keer gegeten, waarvan een keer met kennissen die we tegen kwamen. De wijn was er stukken goedkoper dan bij La Magnolie aan de overkant. Voor 6 euro een halve liter is heel redelijk. Het nagerecht was uit de kunst!

Datum van bezoek: mei 2018
15 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten was prima. Kaart was niet geweldig, vrij klein en de gerechten lijken op elkaar. De prijzen van de drankjes liggen heel laag! Personeel is heel vriendelijk. We hadden aangegeven rustig te willen eten, maar dat werkt blijkbaar niet bij Italianen. ;-)

Datum van bezoek: mei 2018
22 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker pizza gegeten. Niet heel bijzonder, gewoon goed. Wel heel erg groot. Snelle bediening en schappelijke prijs. We zaten lekker buiten aan de aan een gezellig straatje.

Datum van bezoek: juni 2017

Reizigers die La Margherita bekeken, bekeken ook

San Teodoro, provincie Olbia-Tempio

In La Margherita geweest? Deel je ervaringen!