“Perfect”
Beoordeling van Trattoria Desogos

Trattoria Desogos
Geclassificeerd als nr. 1 van 24 Restaurants in Cuglieri
Certificaat van uitmuntendheid
Meer informatie over het restaurant
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
10 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een al lang bestaande territoria met ook veel lokale clientèle. Altijd een goed teken. De eigenaresse doet je een voorstel voor antipasti en primo, daarna kan je zien of je doorgaat met secundo, dolce etc.. de antipasti was overweldigend in kwantiteit en kwaliteit. Heerlijke in olie en kruiden ingelegde tuinbonen en kikkererwten, kleine rode paprika gevuld met tonijnmousse, perfecte gekaramelisseerde uitjes, olijven en daarbij nog een rijk gevulde schaal met diverse soorten ham, salami en kaas. Alles heerlijk! Daarna volgden twee soorten huisbereidde pasta, beide met verse tomatensaus. Eén met worst, ander ravioli met ricotta en spinazie. Helaas waren wij voor deze lunch toen voldaan .. vleesgerechten op buurtafel zagen er verleidelijk uit, maar helaas. Vlotte en vriendelijke bediening in mooie eetzaal vol met niet kitscherige landbouwgereedschappen, schilderijen e.d.. Rekening zeer bescheiden. Absolute must, deze sympathieke plek!

Datum van bezoek: oktober 2018

10 augustus 2018 beoordeeld

Het restaurant ligt verscholen in een smal steegje. De gastvrouw is heel hartelijk en rent van de keuken naar de eetzaal. Aangenaam kader.
Verse streekprodukten met liefde bereid. Pure gerechten, ook veel stoofpotjes van wild.
Dit is een plaats om naar terug te keren !

Datum van bezoek: juli 2018
7 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

In een klein steegje, bijna onvindbaar, maar wat een heerlijk puur restaurant. De antipasti onovertroffen en een heerlijke zuppa. Ambachtelijk. Heel lieve bediening, een plaatje van een restaurant!

Datum van bezoek: mei 2018
9 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de lunch op een "slechr" moment want bazin was maar alleen. Wondermooie antipasto met ham en worst uit een andere dimensie. Ook de geconfijte uien kom ik voor terug. Je blijft kijken naar de schilderijen aan de muren

Datum van bezoek: september 2017
4 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een toeval om in al die kleine straatjes de goede voordeur te vinden. Maar dan... achter die deur vind je de ene verrassing na de andere. Een zeer hartelijke dame wijst je de weg door de overzichtelijke menu-kaart: "dit serveren wij u vanavond". En dan begint er een lange parade van heerlijke hapjes. Eerst op kleine schaaltjes de lekkerste voorgerechten. Overvloedig. Als we de helft willen teruggeven, schept onze behulpzame dame snel nog even bij. Dan schalen met pasta. Ook veel. Dan drie soorten vlees, voor ieder wat wils. Een enorme schaal met salade. Dan een spoon met citroen. Dan koffie met heel veel soorten koekjes. En keus uit 3 soorten likeur. En alsof we nog niet voldaan waren, kregen we nog meer koffie en likeur aangeboden. De prijs/kwaliteit-verhouding was perfect. De gastvrijheid uniek. Kortom: voor ons een van de beste culinaire ervaringen van Sardinië!

Datum van bezoek: juni 2016

Reizigers die Trattoria Desogos bekeken, bekeken ook

Flussio, Province of Oristano
Sennariolo, Province of Oristano

Santu Lussurgiu, Province of Oristano

In Trattoria Desogos geweest? Deel je ervaringen!