TripAdvisor
Lixouri
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Aanrader in de buurt van Xi Beach”

Nisoi Vardianoi Estiatorio Mezedopoleio
Geclassificeerd als nr. 4 van 55 Restaurants in Lixouri
31 juli 2019 beoordeeld

Tijdens onze vakantie op Kefalonia hebben we dit restaurant twee maal bezocht.
Zeer prettige bediening, ruime keus uit gerechten, en het uitzicht vanaf het restaurant is geweldig. En prijs/kwaliteit is oké.

18 juni 2019 beoordeeld

We hebben hier twee keer gegeten. De laatste keer op vrijdagavond, dan is er altijd moussaka. Lekker gegeten en heel vriendelijk personeel. Jammer alleen dat je niet binnen kunt zitten, de eerste avond stond er een koude wind. Verder een aanrader

Datum van bezoek: mei 2019
11 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ontvangst door 2 zeer vriendelijke dames. het prachtige zicht is zeker een pluspunt! Heel gezellig! verschillende tafeltjes maar met veel ruimte tussen.
Het eten was zeer lekker, veel en zeker niet duur, een echte aanrader, wij gaan zeker terug!

10 juni 2019 beoordeeld

Geweldig leuk, goed en gezellig restaurant.
Super vriendelijke bediening en heerlijk gegeten.
Zijn er nu al 2x gewwest en hebbe genoten van de kebab yoghurt en de gewone kebab.
De andere dag genoten van de chiIcken chops en de porc chop.
Dit alles voor een hele leuke prijs.
Top

27 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vlakbij XI beach gelegen restaurant, iets verder weg van het strand. Uitgebreide kaart en daarnaast zijn er ook nog wat specialiteiten van het huis. De bediening is vriendelijk en attent. We hadden o.a. de kebab (echt proberen!). De crème brulee als dessert was heerlijk!
Hier kan je echt met een gerust hart gaan eten.

Datum van bezoek: mei 2019

Reizigers die Nisoi Vardianoi Estiatorio Mezedopoleio bekeken, bekeken ook

In Nisoi Vardianoi Estiatorio Mezedopoleio geweest? Deel je ervaringen!