“Beste keus van de stad”
Beoordeling van Avli

Avli
Geclassificeerd als nr. 5 van 53 Restaurants in Lixouri
Keukens: Grieks
Dineropties: Diner
Dineropties: Diner
7 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Met met even wat meer liefde gekookt en minder doorsnee dan de rest van de restaurants hier.
En zeker niet duur.
Goede wijn op de kaart.

Datum van bezoek: augustus 2020

6 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen door de mooie foto's op dit restaurant af. De ober gaf van tevoren aan dat het vandaag wat langer kon duren i.v.m. drukte.

We bestelden een heerlijke huisgemaakte tzatziki. Als hoofdgerecht de papardelle bolognese en de burgers met smashed carrot. Het was heerlijk en mooi geserveerd.

Een aanrader dus.

Datum van bezoek: augustus 2020
21 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ontzettend lekker gegeten, we hadden de gebakken sardientjes en de saganaki. De bediening is super aardig!

Datum van bezoek: september 2019
Avli_lixouri, Ιδιοκτήτης van Avli, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 januari 2020

Τhank you very much for your review. We hope to see you again soon and try out our new flavors :)

15 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Al leek Avli ons niet het gezelligste restaurant om te gaan eten vanwege de wat heldere verlichting, toen we eenmaal zaten viel dat erg mee. Het zat aardig vol en de,andere klanten leken tevreden over wat zij voorgeschoteld hadden gekregen.
Wij aten gegrilde kipfilet en een T bonesteak, een half liter rode huiswijn die beter smaakte als we gemiddeld gewend waren en kregen een klein voorgerecht en klein toetje van het huis. En dat allemaal voor ongeveer 25 €. Zeer smakelijk bereid vlees.
Attente bediening.

Datum van bezoek: september 2019

Thank you very much for your review. We are glad that you liked our food and service. We hope to see you again :)

10 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het ligt net buiten het “drukke” gedeelte maar is de moeite waard om paar meter extra voor te lopen. De bediening is zeer vriendelijk. In verband met mijn zwangerschap heb ik mijn bord niet leeg gekregen en de ober vroeg oprecht of het aan het eten lag. Het eten was echt heerlijk, daar lag het niet aan! Oprechte interesse vanuit hen wat ik zeer kon waarderen. Een heerlijk toetje van het huis nadien.

Datum van bezoek: september 2019

Thank you very much for the review. Our goal is to satisfy our clients with our service and food. We hope to see you again with the new family member :)

Reizigers die Avli bekeken, bekeken ook

In Avli geweest? Deel je ervaringen!