“Lekkere cheesecake met 6 8 kaarsjes...”
Beoordeling van iScream

iScream
Geclassificeerd als nr. 1 van 2 Dessert in Lixouri
Dineropties: Na sluitingstijd
Dineropties: Na sluitingstijd
1 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op mijn 68e verjaardag gingen we koffie drinken met gebak bij iScream in Lixouri. Suprise.... op mijn cheescake had de eigenaar twee kaarsjes, een zes en een acht, gezet en die probeerde hij aan te steken... helaas was de harde wind een spelbreker... maar toch een hele leuke herinnering! De cheesecake was een feest en ook de espresso en cappuccino waren heerlijk. Top plekkie en top service!

27 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastisch en een echte aanrader in Lixouri! Wij hebben hier 3 keer gezeten en komen hier zeker weer terug!

17 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het ijs dat verkocht wordt is zelfgemaakt een dat proef je meteen! Je kunt een cup met 3 schepen ijs bestellen voor 4 euro 50. Een prima prijs voor deze hoge kwaliteit ijs

Eigenaar is vriendelijk en gaf koekjes aan onze baby die net 4 tandjes heeft. Die smaakte haar goed!

Top eetgelegenheid!

15 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk ijs! We zijn 2 keer geweest in onze vakantie. Het aanbod in smaken was per bezoek verschillend. Leuk is ook dat we een smaak mochten proeven. Niet alleen het ijs, maar ook de hoorntjes smaken zeer goed! Zin in ijs? Ga dan zeker langs als je in Lixouri bent.

15 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ben hier 2x een ijsje wezen halen. Je proeft dat het ijs vers wordt bereid. Beide keren was de keuze aan smaken verschillend, maar beide keren even heerlijk.

Reizigers die iScream bekeken, bekeken ook

Lixouri, Kefalonia
Lixouri, Kefalonia

In iScream geweest? Deel je ervaringen!