“Heerlijk ijs”

Geclassificeerd als nr. 1 van 2 Dessert in Lixouri
Dineropties: Na sluitingstijd
Dineropties: Na sluitingstijd
15 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk ijs! We zijn 2 keer geweest in onze vakantie. Het aanbod in smaken was per bezoek verschillend. Leuk is ook dat we een smaak mochten proeven. Niet alleen het ijs, maar ook de hoorntjes smaken zeer goed! Zin in ijs? Ga dan zeker langs als je in Lixouri bent.

Datum van bezoek: september 2018

15 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ben hier 2x een ijsje wezen halen. Je proeft dat het ijs vers wordt bereid. Beide keren was de keuze aan smaken verschillend, maar beide keren even heerlijk.

Datum van bezoek: juni 2018
10 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeker even gaan proeven bij de boys !
Top ijs !
Laat je toetje bij je restaurant maar staan en ga daar maar even langs:-))

Datum van bezoek: juli 2018
10 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Onze favoriete afsluiting van een diner op het levendige plein van Lixouri!
Heerlijk vers huisgemaakt ijs, dagelijks aanvulling van nieuwe smaken ook met wat meer "aparte" ingrediënten!
De koffie is zeer goed, flat white, cappuccino of Latte en natuurlijk ook de koude varianten hiervan. Mooie (kruiden)theesmaken en huisgemaakte koekjes/gebak.
Het personeel is ontzettend vriendelijk en attent en omdat het drukke seizoen nog niet gestart is er wat meer tijd voor een leuk gesprek.

Datum van bezoek: juni 2018
7 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk ijs maar een erg onduidelijke prijsaanduiding. Wij zijn hier de afgelopen week 3 x geweest en hebben 3 x een ander bedrag moeten betalen voor hetzelfde horentje met bolletje ijs. De reden hiervan was ook 3 x anders, de prijs op het bord is dus niet altijd geldig! Verder is het ijs heerlijk en zijn het aardige mannen die hard werken.

Datum van bezoek: oktober 2017

Reizigers die iScream bekeken, bekeken ook

Lixouri, Kefalonia
Lixouri, Kefalonia

In iScream geweest? Deel je ervaringen!