Beoordeeld op 8 maart 2020 via mobiele applicatie

Mooi gelegen aan de Moezel. Grote parking. Ruim restaurant voor de gasten en een bar/restaurant waar mensen uit de buurt ook iets komen eten en waar je als hotelgast steeds iets kan drinken ook 's avonds na het diner. Dit diner is heel lekker, overvloedig en met veel zorg klaar gemaakt. Ook het ontbijt is heel goed met lekkere lieblinge oftewel Duitse pistolets. Verassend mooi en groot zwembad, heel weinig chloor. Ook een kleine wellness met sauna. Het tweede verdiep is volledig gerenoveerd, de kamers zijn ruim en met parket. Je mag alles vragen aan het personeel en alles is kraaknet. Cochem is 15 min rijden, heel mooie streek. Kortom een voltreffer!

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 6 maart 2020

Gezellig hotel, vriendelijk personeel en bediening en het eten is er altijd super lekker. De kamers zijn proper onderhouden. Er is zwembad en sauna vrij te gebruiken. Mooie omgeving met veel mogelijkheden.

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 29 februari 2020

goed eten een goede bediening propere kamertjes gezellig ontspannen in de sauna of zwembad en zeker niet duur wat verlangt een mens nog meer(in het hotel is er wel geen lift aanwezigmaar dat stoort niet echt daar er maar 2 verdiepen zijn

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 9 augustus 2019 via mobiele applicatie

Wij verbleven hier voor de tweede maal.Het was weer een aangenaam verblijf. Kamers netjes en het avondmaal verzorgd en heerlijk.We verbleven er in een periode van +30 graden, dan mis je wel een airco en een ijskastje.Verder prima. Familiale sfeer.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 7 augustus 2019

Heel vriendelijk ontvangen, we waren te vroeg, maar geen probleem ! Kamer was zeer netjes en mooie badkamer, degelijke douche ! Avondeten en ontbijt waren super. Prijs - kwaliteit : een aanrader ! Mooi zwembad en heel wat toeristische informatie om de buurt te verkennen !

Kamertip: Volgens mij zijn de kamers zeker in orde !
Datum van verblijf: juli 2019