Beoordeeld op 24 juli 2020

Gezellig gastvrij hotel, vriendelijk personeel maar absoluut niet flexibel. De kamers werden vanwege de Corona niet een keer meer schoon gemaakt (wel jammer). Het eten....ontbijt en diner waren zeer goed en bij het zwembad was het heerlijk relaxen

Beoordeeld op 15 juli 2020 via mobiele applicatie

Een leuk familie hotel met een mooi zwembad. Leuk om te wandelen in de buurt. Ontbijt zoals het hoort zakelijk. Dicht bij de Externsteine makkelijk naar toe te lopen in het dorpje zit niks van winkel en of horeca wat open is

Beoordeeld op 13 juli 2020

3 nachten verbleven in dit hotel. Goede corona maatregelen. Uitstekende locatie, nette en schone kamers. Hond mocht mee, helaas niet in het restaurant, zodat we voor het diner naar een andere locatie moesten. Erg goed ontbijt. Personeel deed er alles aan om het verblijf aangenaam te maken.

Kamertip: Met de hond zaten we in kamer 102, beneden, dus wel trappen lopen, maar direct aan de ligweide.
Beoordeeld op 18 augustus 2019

Heerlijk gastvrij hotel midden in de natuur, na een veelzijdig en lekker ontbijt kun je een lange wandeling maken direct tegenover het hotel waar je het bos in gaat. Ook het stadje Detmold op 10 minuten rijden is zeer leuk om te bezoeken. Vervolgens nog relaxen in een van de 3 sauna's van het hotel of in het zwembad. Diner is goed in het hotel maar wel echt Duits met grote stukken vlees en aardappelen. Als je er van houdt is het heerlijk. Kamers zijn netjes en worden goed schoongemaakt. Minpuntje de kamers zijn niet te koelen waardoor we minder goed sliepen.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 4 december 2018

Dit hotel is zijn 4* zeker waard. De kamer en badkamer zijn erg groot en van alle gemakken voorzien. Er is zelfs een koelkastje op de kamer. Ook was er een ruim balkon. Ontbijt en diner zijn in buffetvorm en beiden zijn erg uitgebreid met voldoende keus.
Het hotel heeft ook een zwembad en sauna en het personeel is zeer vriendelijk.
Op 10 minuten lopen afstand van het hotel kun je de Externsteine bezoeken.
Helaas verbleven wij maar 1 nacht in dit hotel i.v.m. een bezoek aan de kerstmarkt in Schloss Corvey, dat op de Unesco erfgoedlijst staat.

Datum van verblijf: december 2018