“Lekker eten en leule sfeer”
Beoordeling van Restaurant Amadeus

Restaurant Amadeus
Geclassificeerd als nr. 6 van 67 Restaurants in Alsdorf
28 juni 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren hier met een groep van 10 personen op zondagmiddag. De bediening was in orde. Het eten was zeer goed voor de prijs. Alleen duurde het wat lang voordat het eten klaar was. Echter als compensatie kregen we een gratis dessert. Dus zeker de moeite waard!

Datum van bezoek: juni 2015

17 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Datum van bezoek: juli 2020

Reizigers die Restaurant Amadeus bekeken, bekeken ook

Herzogenrath, Noord-Rijnland-Westfalen

In Restaurant Amadeus geweest? Deel je ervaringen!