Leg de laagste prijs van deze websites vast
Orbitz.com
eDreams
Beoordeeld op 21 augustus 2018 via mobiele applicatie

We hebben hier gelogeerd met een groep om de Cotswold dorpjes te bezichtigen. Prima uitvalsbasis en kort bij de snelweg. Zeer verzorgd ontbijt, alles aanwezig. Bij het diner 's avonds hadden we keuze tussen drie menu's, de maaltijden kwamen zeer vlot en waren lekker en mooi afgewerkt. De kamers waren misschien wat gedateerd, maar proper en dagelijks zuivere handdoeken. Het bed was groot en een goede matras, goed geslapen.

Datum van verblijf: augustus 2018
Blunsdon, Owner van Blunsdon House Hotel, BW Premier Collection, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 augustus 2018

Dear Mark B,

Bedankt voor het posten van een beoordeling hier bij TripAdvisor. Blunsdon House Hotel is ideaal gelegen voor een bezoek aan de Cotswolds of de nabijgelegen regionale centra. We waren blij om te lezen dat je van je ontbijt genoten hebt en dat was een goede nachtrust.

We hopen je snel weer te verwelkomen en wensen je een veilige reis.

Met vriendelijke groet, BHH

Beoordeeld op 21 augustus 2018

Goed en rustig gelegen hotel met een prachtig uitzicht. Jammer dat er tijdens de warme zomerdagen geen airco is maar een fan. Restaurant is gemiddeld en serveert goed eten. Heerlijke tuin om het hotel en voldoende gratis parkeer gelegenheid.

Kamertip: Het hotel heeft een lift.
Datum van verblijf: juli 2018

Dear 906carolinev,

Bedankt voor het posten van een beoordeling hier bij TripAdvisor. We zijn blij dat je van je verblijf en het restaurant hebt genoten. Voor toekomstig gebruik zijn alle executive kamers voorzien van airconditioning (65%). Deze kamers zijn ideaal voor de warme zomermaanden. We hopen u binnenkort weer te verwelkomen in het hotel en wensen u een veilige reis.

Met vriendelijke groet, BHH

Beoordeeld op 22 juli 2016 via mobiele applicatie

Het hotel is gelegen op een prachtige plek, in het groen en met golfterrein dichtbij, de kamers zijn proper maar voelen wat ouderwets aan, het bubbelbad op de kamer was prettig meegenomen. Vooral geschikt voor zaken reizen en dat merk je ook. Het ontbijt was rijkelijk en typisch Engelse stijl, het onthaal zeer gastvrij !

Datum van verblijf: november 2015
Reistype: Reisde voor zaken
Blunsdon, Owner van Blunsdon House Hotel, BW Premier Collection, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 augustus 2016

Dear Steven D ,

Dank u voor het plaatsen van een beoordeling op Tripadvisor . We waren blij om te lezen dat u uw verblijf genoten en dat hotel , service en facilties een ontmoeting met uw tevredenheid . Wij hopen u weer te verwelkomen binnenkort weer .

Vriendelijke groeten

Chris Clifford
Ownership Family
Voor en namens Blunsdon House Hotel Ltd

Beoordeeld op 17 juni 2016

Datum van verblijf: juni 2016
Beoordeling verzameld in samenwerking met Best Western GB
Blunsdon, Owner van Blunsdon House Hotel, BW Premier Collection, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 juli 2016

Beoordeeld op 25 augustus 2015

Zeer mooi hotel met zeer vriendelijk personeel! De ligging van het hotel maakt het leuk om een wandeling te maken in de prachtige omgeving. komen zeker nog een keer terug om te genieten van de rust. Ook is er in de buurt van alles te doen zodat je je niet verveeld.

Een pluspunt voor ons is het snelle internet en Netflix op de kamer!

Datum van verblijf: augustus 2015
Blunsdon, Owner van Blunsdon House Hotel, BW Premier Collection, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 september 2015

Dear Cr3k,

Thank your for posting a review here at TripAdvisor. Our Dutch is a little rusty but "dankjewel". We hope to see you again soon at Blunsdon.

Kind regards

Chris Clifford