Agoda.com
Volledig restitueerbaar voor vr 8 mrt.
Geen toeslagen, alleen geweldige aanbiedingen
Beoordeeld op 6 maart 2020

schone kamers maar opgelet
Sanitair in publieke ruimtes kan beter
Restaurant is druk , personeel mag wat vriendelijker zijn en meer oog voor details hebben als het druk is bent u nog altijd restaurant en het is geen lopende bandwerk
Ligging is goed en vlot bereikbaar check in en check out naar wens maar nogmaals do the things with a smile

Datum van verblijf: februari 2020
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 14 november 2018 via mobiele applicatie

Dot hotel met restaurant kan ik aanbevelen voor een tussenstop maar ofvan Spanje. keurige bedden en prettig restaurant. Redelijke prijzen.3 gangen €23.50. 2 gangen €20.50. Flesje wijn is er onder de€ 20...
kamers zijn netjes, niet overdreven groot.
Mooie grote teve , prima badkamermet douche.

Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 19 augustus 2018 via mobiele applicatie

We hebben in dit hotel een overnachting gedaan tijdens onze doorreis naar het zuiden van Frankrijk. Een hele goede keuze. Kamers zijn ruim genoeg voor 3 bedden en babybedje en dan is er nog ruimte over. Kamers zijn ook heel proper. Heel vriendelijke ontvangst en een lekker ontbijt. Een aanrader!

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 14 augustus 2018

Super op doorreis naar het zuiden. Fijn om na een lange rit zo'n comfortabele kamers te vinden . We hebben het ontbijt niet genomen omdat we andere plannen hadden, maar genoten met ons gezin van 6 van voldoende plaats op 2 nette kamers en fijne douches.

Kamertip: Heerlijk comfortabele kamers!
Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Campanile.com - Louvre Hotels Group
Beoordeeld op 23 juli 2018

Zeer ruime schone kamers, van alle gemakken voorzien. Vriendelijk personeel. Daarnaast ligt het hotel op zo’n 500 meter van de snelweg. Prijs voor een nacht voor een twee en een drie persoons kamer net 150 euro.

Kamertip: Vraag om ensuitea. Hadden wij niet gedaan. De twee kamers lagen dicht bij elkaar maar niet naast elkaar.
Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Campanile.com - Louvre Hotels Group