ibis Budget
Beoordeeld op 26 juli 2019

Een typische Ibis Budget. De kamers zijn goed ingericht. Het ontbijt biedt een beperkte keuze, maar dat weet je als je een Budgethotel kiest. Jammer dat het Ibishotel dat ernaast ligt, geen echt restaurant heeft. Je moet even de straat oversteken naar bv. de Campanile. Maar er zijn ook een aantal restaurants in de onmiddellijke omgeving.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 30 juli 2018

hotel was proper, privé parking aan het hotel.
Simpel maar prima ontbijt. Ideaal om een lange reisafstand in twee te delen.
Eetgelegenheid in de buurt.
Beetje oud hotel, alles is basic, zeker de badkamer. Maar zeker voldoende voor 1 overnachting.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 23 juli 2016

We werden in het Engels vriendelijk geholpen. Het hotel was netjes. Lekker geslapen en in de morgen een prima ontbijt. Goede prijs, kwaliteit verhouding. Goed te bereiken, vlakbij de snelweg, en makkelijk te boeken

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 20 juli 2016 via mobiele applicatie

Prima overnachtingshotel vlak aan de snelweg op weg naar Zuid Frankrijk. Redelijke prijzen, schone kamers en goede bedden. Familiekamers zeer geschikt voor voor twee volwassenen met kinderen. Afgesloten parkeerterrein! Ontbijt is te duur voor wat je krijgt en dat slaan we dan ook over.

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 22 mei 2016 via mobiele applicatie

Prima voor doorreis naar Spanje. Overnachting is goedkoop dus kan je ook niet veel luxe verwachten. Kamers zijn erg basic maar wel schoon. Ontbijt ook simpel maar prima. Geen restaurant aanwezig. In de omgeving niets te doen. Verder niets bijzonders.

Datum van verblijf: mei 2016