“Lekker eten, gezellig restaurant”
Beoordeling van De Kallebasse

De Kallebasse
Geclassificeerd als nr. 4 van 20 Restaurants in Gistel
Keukens: Grill
27 november 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben de ribbetjes gegeten, deze waren zeer lekker.
Het restaurant is ook zeer aangenaam om te zitten. Het was al aangekleed in het kerstthema. Het was zeer leuk gedaan.
Bediening was ook zeker in orde.
Wij hebben een leuke avond gehad.

Datum van bezoek: november 2021

31 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren met vrienden getafeld in de kallebasse . Het was er heel druk , rumoerig . De bediening verliep vrij vlot , en de geserveerde gerechten waren lekker . Een aanrader

Datum van bezoek: juli 2021
23 juli 2021 beoordeeld

Leuke sfeer, goede bediening, lekker eten.
Je moet wel wat lang wachten, want het is er bijna altijd druk.

Datum van bezoek: juli 2021
14 juni 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een fantastische zondagavond.
Vaderdag vieren op het zonnige gezellige terras. De kids kunnen hun amuseren op het aanpalende speelpleintje terwijl je geniet van de aperitief.
Wij hebben gekozen voor de keuzemenu en alles wat top! Kids hebben de kinderribbetjes gegeten en vonden het ook heerlijk.
Kortom: absolute aanrader, prijs/kwaliteit top!

Datum van bezoek: juni 2021
22 juli 2020 beoordeeld

Aardappel in folie was niet meer warm.
Saus bij de scampi’s was lauw en flauw van smaak.
Bediening was wel vriendelijk, ribbetjes waren lekker.

Datum van bezoek: juli 2020

Reizigers die De Kallebasse bekeken, bekeken ook

Gistel, West-Vlaanderen

In De Kallebasse geweest? Deel je ervaringen!

© 2022 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.