“Superlekker!”

De Kallebasse
Geclassificeerd als nr. 4 van 20 Restaurants in Gistel
Keukens: Grill
23 juli 2021 beoordeeld

Leuke sfeer, goede bediening, lekker eten.
Je moet wel wat lang wachten, want het is er bijna altijd druk.

Datum van bezoek: juli 2021

14 juni 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een fantastische zondagavond.
Vaderdag vieren op het zonnige gezellige terras. De kids kunnen hun amuseren op het aanpalende speelpleintje terwijl je geniet van de aperitief.
Wij hebben gekozen voor de keuzemenu en alles wat top! Kids hebben de kinderribbetjes gegeten en vonden het ook heerlijk.
Kortom: absolute aanrader, prijs/kwaliteit top!

Datum van bezoek: juni 2021
22 juli 2020 beoordeeld

Aardappel in folie was niet meer warm.
Saus bij de scampi’s was lauw en flauw van smaak.
Bediening was wel vriendelijk, ribbetjes waren lekker.

Datum van bezoek: juli 2020
22 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Een bezoek met vrienden tijdens ons verlof. De ribbetjes waren zeer lekker!!! 1 iemand at de scampi's en die zei ons ook dat ze lekker waren.

Ivm Covid werd alles hier netjes nageleefd, toch ook belangrijk. Een scherm tussen de tafels zorgde ervoor dat we ons veilig voelden.

Datum van bezoek: juli 2020
14 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

De ribbetjes zijn lekker, niet uitgedroogd. De bediening was heel vriendelijk, niets op aan te merken. Wel moet je lang wachten. Wij hebben een uur moeten wachten eer onze ribbetjes werden geserveerd.

Datum van bezoek: maart 2020

Reizigers die De Kallebasse bekeken, bekeken ook

Gistel, West-Vlaanderen

In De Kallebasse geweest? Deel je ervaringen!

© 2022 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.