“Lekkere ribbetjes maar je hebt geduld nodig”
Beoordeling van De Kallebasse

De Kallebasse
Geclassificeerd als nr. 4 van 20 Restaurants in Gistel
Keukens: Grill
14 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

De ribbetjes zijn lekker, niet uitgedroogd. De bediening was heel vriendelijk, niets op aan te merken. Wel moet je lang wachten. Wij hebben een uur moeten wachten eer onze ribbetjes werden geserveerd.

Datum van bezoek: maart 2020

2 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Dik in orde. Lekker ribben .zicht op de keuken. Waar voor je geld..Tot een volgende keer peter en Bianca...

Datum van bezoek: maart 2020
4 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Top, zoals altijd en voor een goede prijs en vlotte en vriendelijke bediening. Afspraak goed opgevolgd

Datum van bezoek: januari 2020
13 oktober 2019 beoordeeld

Gisteren met ons groepje (10 man) een succesrijke avond gehad in de Kallebasse.
Alles was naar wens. Top bediening, heel lekker gegeten. Ondanks de verschillende schotels die we besteld hadden, was het voor iedereen naar wens.
Tip: Picon XL ;-)
We komen zeker terug!
Lang Leve!

Datum van bezoek: oktober 2019
7 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Met 4 vrienden nog snel iets geboekt om te eten. Drukke tent maar lekker gegeten, gezellig en goede bediening

Datum van bezoek: oktober 2019

Reizigers die De Kallebasse bekeken, bekeken ook

Gistel, West-Vlaanderen

In De Kallebasse geweest? Deel je ervaringen!

© 2022 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.