“Lekkere ribben proeven...”

De Kallebasse
Geclassificeerd als nr. 2 van 21 Restaurants in Gistel
Keukens: Grill
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer mooi oud interieur dus gezellig tafelen met vriendelijke bediening. De kaart voor elk wat wils maar de meesten komen de ribbetjes eten met groente en pel patat... Democratische prijzen.

Datum van bezoek: oktober 2018

3 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vlotte vriendelijke bediening. Goede menuformule. Lekkere ribbetjes en lamskroontje. Grote porties ...

Datum van bezoek: november 2018
17 oktober 2018 beoordeeld

Vlotte bediening heel vriendelijk.Snel bedient.Super lekker scampi's en het lamskroontje super lekker mals zacht perfect gebakken.De ribben dat me man kreeg zagen er ook lekker uit.Het is zeker een aanrader na een dagje kust.

Datum van bezoek: augustus 2018
4 oktober 2018 beoordeeld

3 sterren grill, heerlijke ribben en andere grillgerechten van zeer behoorlijk niveau.
Super vriendelijke bediening. Waar het lekker is, is het vaak druk....Ook het huisbier : KALLE, is een aanrader. Een ommetje waard voor de grill-liefhebber.

Datum van bezoek: september 2018
29 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We nemen altijd het menu..
De scampies in lookboter zijn nergens zo lekker als hier! Met een boterham met smout en kaantjes.. HEERLIJK!
Daarna de ribbetjes.. beste van heel west vlaanderen!
De dessert is ook lekker uitgebreid! Mijn man neemt de passievruchtensorbet en ik de dame blanche! Wat blij dat jullie de warme chocoladesaus hebben aangepast! Die is nu OVERHEERLIJK!

Dikke vette 5 op 5!!!

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die De Kallebasse bekeken, bekeken ook

Gistel, West-Vlaanderen

In De Kallebasse geweest? Deel je ervaringen!