“Super gezellig en lekker scampi en lamskroontje”
Beoordeling van De Kallebasse

De Kallebasse
Geclassificeerd als nr. 2 van 21 Restaurants in Gistel
Keukens: Grill
17 oktober 2018 beoordeeld

Vlotte bediening heel vriendelijk.Snel bedient.Super lekker scampi's en het lamskroontje super lekker mals zacht perfect gebakken.De ribben dat me man kreeg zagen er ook lekker uit.Het is zeker een aanrader na een dagje kust.

Datum van bezoek: augustus 2018

4 oktober 2018 beoordeeld

3 sterren grill, heerlijke ribben en andere grillgerechten van zeer behoorlijk niveau.
Super vriendelijke bediening. Waar het lekker is, is het vaak druk....Ook het huisbier : KALLE, is een aanrader. Een ommetje waard voor de grill-liefhebber.

29 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We nemen altijd het menu..
De scampies in lookboter zijn nergens zo lekker als hier! Met een boterham met smout en kaantjes.. HEERLIJK!
Daarna de ribbetjes.. beste van heel west vlaanderen!
De dessert is ook lekker uitgebreid! Mijn man neemt de passievruchtensorbet en ik de dame blanche! Wat blij dat jullie de warme chocoladesaus hebben aangepast! Die is nu OVERHEERLIJK!

Dikke vette 5 op 5!!!

Datum van bezoek: augustus 2018
12 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede vlotte bediening, vriendelijke ontvangst, lekker en aangenaam, moet wel tegen drukte kunnen maar dat nemen we er graag bij

8 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker gegeten, de ribbetjes zijn super. Iemand had de cote a l’os gegeten en dit was zeer goed van smaak. Ook de bediening is heel vriendelijk. Een aanrader.

Reizigers die De Kallebasse bekeken, bekeken ook

Gistel, West-Vlaanderen

In De Kallebasse geweest? Deel je ervaringen!