“Lekker”

De Kallebasse
Geclassificeerd als nr. 2 van 21 Restaurants in Gistel
Keukens: Grill
8 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn al verschillende keren komen eten , telkens opnieuw super vriendelijke bediening, De scampi’s zijn echt een aanrader als voorgerecht en als hoofdgerecht moet je zeker de ribbetjes proeven en we zijn ook altijd goed gevuld naar buiten gegaan.
Je kan ook bestellen en afhalen daar hebben we ook al een paar keer gebruik van gemaakt omdat het met een baby soms iets te druk is.

Datum van bezoek: september 2018

6 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker gegeten en een vlotte bedoening!
Ribbetjes zijn een echte aanrader!
Mooi en ruim terras.

27 augustus 2018 beoordeeld

Lekker , maar jammer dat er geen lekker stukje kipfilet of kipbrochet op het menu staat . Snelle en vriendelijke bediening .

Datum van bezoek: juni 2018
12 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn geen kritische mensen als het op restaurants komt. Met hoge verwachtingen zijn we naar De Kallebasse gegaan. Bij aankomst gaven we onze naam van reservatie door. Er stond een tafel klaar op een goede plaats en we vroegen deze aan. Maar die waren voor andere mensen die om 19u30 ook een reservatie hadden, die al te laat waren. Dus kregen we het afdankerstafeltje vlakbij de speeltuin. Absoluut niets tegen kinderen, maar als je een avondje uit wil eens zonder eigen kind, verwacht je natuurlijk iets anders. We bestelden onze drank en eten snel na aankomst en bestelden ook een borrelhapje, gelukkig. Na 2 uur kregen we eindelijk ons stuk vlees. Lekker van smaak, niets op aan te merken. Mijn man kreeg een driedubbele grote aardappel als ik. Gelukkig was het voor mij meer dan voldoende, maar bij andere gasten kon dit onaangenaam zijn. Bij vertrek dronk ik het laatste van mijn glas wijn op en was het een en al bezinksel die ik binnen kreeg. Het was beslist. Een keer en nooit meer.

9 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Onze vaste stek voor de allerbeste ribbetjes !
Ook de menutjes aan 31 € met de super lekkere (en veel) zalm, is een aanrader!
Irish koffie ook super ! Mooi in lagen . & coctail de kallebasse neem zeker maar een XL nu die beschikbaar is je kunt er toch niet genoeg van krijgen!
Super lekker altijd hier voor de beste ribbetjes moet je hier zijn!!!

Reizigers die De Kallebasse bekeken, bekeken ook

Gistel, West-Vlaanderen

In De Kallebasse geweest? Deel je ervaringen!