“Lekker”

De Kallebasse
Geclassificeerd als nr. 2 van 21 Restaurants in Gistel
Keukens: Grill
27 augustus 2018 beoordeeld

Lekker , maar jammer dat er geen lekker stukje kipfilet of kipbrochet op het menu staat . Snelle en vriendelijke bediening .

Datum van bezoek: juni 2018

12 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn geen kritische mensen als het op restaurants komt. Met hoge verwachtingen zijn we naar De Kallebasse gegaan. Bij aankomst gaven we onze naam van reservatie door. Er stond een tafel klaar op een goede plaats en we vroegen deze aan. Maar die waren voor andere mensen die om 19u30 ook een reservatie hadden, die al te laat waren. Dus kregen we het afdankerstafeltje vlakbij de speeltuin. Absoluut niets tegen kinderen, maar als je een avondje uit wil eens zonder eigen kind, verwacht je natuurlijk iets anders. We bestelden onze drank en eten snel na aankomst en bestelden ook een borrelhapje, gelukkig. Na 2 uur kregen we eindelijk ons stuk vlees. Lekker van smaak, niets op aan te merken. Mijn man kreeg een driedubbele grote aardappel als ik. Gelukkig was het voor mij meer dan voldoende, maar bij andere gasten kon dit onaangenaam zijn. Bij vertrek dronk ik het laatste van mijn glas wijn op en was het een en al bezinksel die ik binnen kreeg. Het was beslist. Een keer en nooit meer.

9 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Onze vaste stek voor de allerbeste ribbetjes !
Ook de menutjes aan 31 € met de super lekkere (en veel) zalm, is een aanrader!
Irish koffie ook super ! Mooi in lagen . & coctail de kallebasse neem zeker maar een XL nu die beschikbaar is je kunt er toch niet genoeg van krijgen!
Super lekker altijd hier voor de beste ribbetjes moet je hier zijn!!!

7 augustus 2018 beoordeeld

Een zonnige maandagavond, een vol terras, met veel wespen, maar da's nu eenmaal normaal. De obers (m/v) liepen zich de naad uit het lijf. Respect!
Zelf heb ik een Kalle gedronken, het huisbier. Speciaal, niet echt mijn smaak: ik drink normaal blond, zwaar en bitter bier (Duvel,...) Mijn schoonzoon en ik hebben de menu van €31 genomen. Lekkere en uitstekend gebakken scampi met look. Een smakelijk boterhammetje erbij om in de saus te doppen. Ondertussen overgeschakeld naar Vedett (wegens nog moeten rijden, voor een lichter biertje gekozen). Ons hoofdgerecht waren de ribbetjes: lekker en veel. Mijn vrouw had 'slaatje' - zeg maar sla! - De Kallebasse, met gerookte zalm, scampi en spekjes. Lekker. Dochterlief filet pur met champignonsaus (nochtans toen ze nog thuis was mocht ik nooit iets met champignons klaarmaken voor haar!). We sloten af met een appetijtelijke creme brulee, vrouwtje had een zalige dame blanche. En ik - comme d'habitude - een Irish Coffee, mooi in laagjes en heerlijk. Kleinzoontje van twee heeft zich ook geamuseerd (nog toch 22.30 uur) in de speeltuin. Een aanrader!

6 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

onlangs gaan eten in de kallebasse. Supergezellige sfeer en een supervlotte bediening. vindt het heel knap hoe alle jobstudenten zich inzetten om iedereen content te maken. Het eten was ook superlekker. alles was mooi op tijd bij ons. zeker een aanrader!!! ons zie je terug mathias.v

Reizigers die De Kallebasse bekeken, bekeken ook

Gistel, West-Vlaanderen

In De Kallebasse geweest? Deel je ervaringen!