Linda H

Prachtige kamers en uitmuntende service in een heerlijk groene omgeving!

Beoordeling van Spoor.62 B&B
5,0 van 5 bollen7 jul 2022 beoordeeld
Spoor 62 is een B&B met 2 prachtige 2-persoonskamers. Mijn dochtertje en ik verbleven in 1 kamer en mijn ouders in de andere. 's ochtends serveerde gastvrouw Irma een superlekker en vers gemaakt ontbijt in de ontbijtruimte. Tijdens het gehele verblijf konden we deze ruimte ook gebruiken om lekker te zitten. Naast de ontbijttafels, staat er ook een bank gezellig bij een haard. Het uitzicht op de tuin is prachtig, je ziet alleen maar groen en zit compleet vrij. Hou je van lezen, dan kun je jezelf ook terugtrekken in de knusse bibliotheek. Spoor 62 is een absolute aanrader! De service is geweldig, de styling van de kamers top en de omgeving prachtig.
Datum van verblijf: juli 2022
5,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
2.6 km van Spoor.62 B&B
    11.7 km van Spoor.62 B&B
    Zwembad
    Meer hotels in Gistel bekijken
    Beoordeeld op 28 maart 2022

Wat een fijne B&B!! Alles klopt, je voelt je vanaf de eerste seconde dat je een voet over de drempel zet welkom. Tenminste... eigenlijk al ruim ervoor, Irma die je bijvoorbeeld een week tevoren een mailtje stuurt dat de restaurants volzet raken, hoe attent is dat. De kamer is erg ruim, het bed ligt heerlijk en de douche is super. Wij zaten in kamer 63 met een prachtig uitzicht op de mooie tuin. Het ontbijt is heel erg verzorgd, heerlijk, je blijft ervan smikkelen en ondertussen voorziet Irma je op verzoek van de beste tips in de omgeving. Koffie is gedurende de dag onbeperkt te gebruiken (waar vindt je dit nog?), gratis bronwater op de kamer (dagelijks bijgevuld!) en de honesty bar is gevuld met heerlijke wijnen, bieren en bijzondere frisdrankjes. Ik kan nog wel even doorgaan, maar 'trust me' er zijn niet veel plekjes meer waar alles klopt, en bij Spoor62 klopt alles gewoon. Bedankt Irma voor het fijne weekend, we hopen snel een keer terug te komen.

Datum van verblijf: maart 2022
    Beoordeeld op 20 februari 2022 via mobiele applicatie

Even getwijfeld met de storm Eunice of we wel richting Gistel zouden vertrekken. Maar wat zijn we blij dat we dat toch hebben gedaan! Vanaf de eerste tot de laatste minuut helemaal in de watten gelegd door de super hartelijke gastvrouw Irma. Alles is hier aanwezig om even helemaal weg te zijn en tot rust te komen. Heel mooie b&b met alles tot in de muntjes verzorgd en het zalige ontbijt maakte het helemaal af. Wij kijken er alvast naar uit om terug te keren!

Datum van verblijf: februari 2022
    Beoordeeld op 29 augustus 2021

Dit was ons 2e verblijf in Spoor 62. Het was een heel fijn terugkomen.
    De charme van een b&b met het comfort van een klasse-hotel op een rustige locatie in de polders.
    In een oud stationnetje, met zorg gerestaureerd en smaak ingericht.
    Een heel ruime kamer met prima bed.
    Een tuin om heerlijk te relaxen.
    Een fijn en uitgebreid ontbijt met top ingrediënten.
    Op fietsafstand van de kust. Spoor 62 ligt op een fietsknooppunt. De spoorlijn 62 naar Oostende van weleer is vervangen door een rustig fietspad.
    En bovenal een persoonlijke en vriendelijke ontvangst door gastvrouw Irma.
    Kortom: een super adresje.

Datum van verblijf: augustus 2021
    Beoordeeld op 29 augustus 2021

Voor ons was dit verblijf een cadeautje van vrienden die zelf heel enthousiast waren over hun verblijf in deze B&B. En wat een super cadeau! Spoor.62 is een prachtig gerestaureerd treinstation met grote tuin op een rustig gelegen locatie. De B&B is ideaal voor vele uitstapjes (naar de kust of naar Brugge). De mooie, moderne kamers hebben uitstekende bedden.Je kan je auto veilig (op het domein) parkeren. De dag begint met een lekker uitgebreid ontbijt (met o.a. eitjes van eigen kippen en zelf gekweekte tomaten). De oprechte gastvrijheid van Irma maakt het verblijf nog aangenamer. Irma geeft ook interessante restauranttips en ideetjes voor uitstappen. Bekijk ook zeker de website met suggesties. Deze unieke B&B is een echte aanrader!

Datum van verblijf: augustus 2021
    Beoordeeld op 24 juli 2021

Het warme onthaal van Irma en Jan gaf ons ruimte om te genieten van hun prachtige B&B met een overheerlijk ontbijt assortiment voor ieder wat wils, een fietsoptie om de buurt te verkennen met routes tot aan de kust of om tot rust komen op de super comfortabel uitgeruste kamer, heerlijk om in wakker te worden. Ronduit een vakantiegevoel in eigen land.

Datum van verblijf: juli 2021