Bono2004
Brussels, Belgium

Een juweeltje van een B&b in prachtige omgeving

Beoordeling van Spoor.62 B&B
5,0 van 5 bollen1 jan 2020 beoordeeld
Deze B&B heeft 2 ruime kamers met fantastisch uitzicht, heel rustig. Zowel de kamers, als de zit-en ontbijtkamer hebben met smaak uitgekozen design meubelen (o.a. Le Corbusier en Eames) die een harmonieus en rustgevend geheel vormen. Er is tevens een kleine, maar zeer gezellige bibliotheek met boeken waar iedereen zijn gade in vindt. Het ontbijt is uitgebreid en heerlijk. De gastvrouw is zeer attent en heel vriendelijk. De omgeving is perfect voor lange wandelingen of fietstochten. Een grote aanrader, zeker voor romantische doeleinden :-).
Datum van verblijf: december 2019
Kamertip: Beste uitzicht op de tuin is kamer 63 met 2 grote deurramen.
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
    Restaurant
      0.0 km van Spoor.62 B&B
      11.4 km van Spoor.62 B&B
      Meer hotels in Gistel bekijken
      Beoordeeld op 13 november 2019

Het verblijf in 'SPOOR.62' verdient niets minder dan 11/10. Na het oprijden van een prachtige oprit, word je zicht verrast met een fantastisch beeld van het voormalige station, prachtig gerestaureerd. De kamers zijn bijzonder kwalitatief en smaakvol ingericht, alles is ook kraak-proper. Het is een waar genot om hier te verblijven, een absolute aanrader. De vriendelijkheid van de gastvrouw helpt het geheel nog een trap naar boven. Dank u wel Irma voor het geweldige verblijf, we hebben er intens van genoten! Zeker en vast tot ziens!

Datum van verblijf: november 2019
      Beoordeeld op 10 juli 2019

De week na onze trouw hadden we een weekje vrij en zijn we onder andere 2 nachten in Spoor 62 blijven slapen. Hemels. Lekker rustig, prachtige kamer en omgeving, super vriendelijke en toegankelijke gastvrouw. Zalig! Dankje Irma!

Datum van verblijf: juli 2019
      Beoordeeld op 19 mei 2019 via mobiele applicatie

Over zowel de gastvrouw als deze locatie kan je alleen maar lovende woorden schijven. Werkelijk alles klopt.
      De oprijlaan leidt naar een prachtig stationsgebouw met aanbouw.
      In de aanbouw zijn twee prachtige kamers met vrij uitzicht, een bibliotheek en een kamer waar het ontbijt wordt opgediend maar waar je ook even lekker kan zitten.
      Maar allereerst wordt je allerhartelijkst verwelkomd door de gastvrouw die je kort en bondig uitleg geeft over het onderkomen en de omgeving.
      De kamer is modern ingericht met goede bedden en prima sanitair.

Heult ontbijt is zeer gevarieerd en van dag tot dag anders.
      Nadat je terug bent gekomen van je dagtrip zijn er heerlijke biertjes beschikbaar.
      En krijg je zeer goede tips over restaurants in de (nabije) omgeving.

Kortom: een aanrader! Kan ook niks negatiefs bedenken, eigenlijk.

Datum van verblijf: mei 2019
      Beoordeeld op 15 juli 2018 via mobiele applicatie

Een voorbeeld voor velen!
      Een prachtige B&B op een fantastische locatie. De kamers zijn tot in de puntjes verzorgt en afgewerkt. Bescheiden luxueus is de juiste omschrijving voor Irma haar Spoor 62. Fantastische architectuur zowel binnen als buiten, een bibliotheek met een wijn/bier bar, een ontbijt met alleen de beste producten en een omgeving om U tegen te zeggen. Op een zonnige zomerochtend waan je je in het zuiden van Frankrijk. Een aanrader voor iedereen!

Datum van verblijf: juli 2018
      Beoordeeld op 21 juni 2018

1 nacht bij Spoor.62 was genoeg om kennis te maken met een plekje in het paradijs. We kregen een warm en hartelijk ontvangst van een geweldige gastvrouw Irma met een glaasje naar keuze. We kregen een korte rondleiding in de gezellige bibliotheek en prachtige ontbijtkamer.
      Na een fantastisch diner op verplaatsing, hebben we geslapen in een moderne, smaakvolle kamer uitgerust met een mooie badkamer.
      De volgende ochtend werden we verwend met een heerlijk ontbijt met lekkere streekproducten.
      1 ding weten we zeker, we gaan nog een keertje terug! We willen de streek zeker nog eens per fiets gaan verkennen.
      Bedankt Irma voor een TOPervaring!

Datum van verblijf: juni 2018