alled2015
Voorthuizen, Nederland

Alles klopt.....

Beoordeling van Spoor.62 B&B
5,0 van 5 bollen19 mei 2019 beoordeeldvia mobiele applicatie
Over zowel de gastvrouw als deze locatie kan je alleen maar lovende woorden schijven. Werkelijk alles klopt.
De oprijlaan leidt naar een prachtig stationsgebouw met aanbouw.
In de aanbouw zijn twee prachtige kamers met vrij uitzicht, een bibliotheek en een kamer waar het ontbijt wordt opgediend maar waar je ook even lekker kan zitten.
Maar allereerst wordt je allerhartelijkst verwelkomd door de gastvrouw die je kort en bondig uitleg geeft over het onderkomen en de omgeving.
De kamer is modern ingericht met goede bedden en prima sanitair.

Heult ontbijt is zeer gevarieerd en van dag tot dag anders.
Nadat je terug bent gekomen van je dagtrip zijn er heerlijke biertjes beschikbaar.
En krijg je zeer goede tips over restaurants in de (nabije) omgeving.

Kortom: een aanrader! Kan ook niks negatiefs bedenken, eigenlijk.

Datum van verblijf: mei 2019
Reistype: Bezocht met vrienden
Is er een probleem met deze beoordeling?
    Restaurant
      7.8 km van Spoor.62 B&B
      11.4 km van Spoor.62 B&B
      Meer hotels in Gistel bekijken
      Beoordeeld op 15 juli 2018 via mobiele applicatie

Een voorbeeld voor velen!
      Een prachtige B&B op een fantastische locatie. De kamers zijn tot in de puntjes verzorgt en afgewerkt. Bescheiden luxueus is de juiste omschrijving voor Irma haar Spoor 62. Fantastische architectuur zowel binnen als buiten, een bibliotheek met een wijn/bier bar, een ontbijt met alleen de beste producten en een omgeving om U tegen te zeggen. Op een zonnige zomerochtend waan je je in het zuiden van Frankrijk. Een aanrader voor iedereen!

Datum van verblijf: juli 2018
      Beoordeeld op 21 juni 2018

1 nacht bij Spoor.62 was genoeg om kennis te maken met een plekje in het paradijs. We kregen een warm en hartelijk ontvangst van een geweldige gastvrouw Irma met een glaasje naar keuze. We kregen een korte rondleiding in de gezellige bibliotheek en prachtige ontbijtkamer.
      Na een fantastisch diner op verplaatsing, hebben we geslapen in een moderne, smaakvolle kamer uitgerust met een mooie badkamer.
      De volgende ochtend werden we verwend met een heerlijk ontbijt met lekkere streekproducten.
      1 ding weten we zeker, we gaan nog een keertje terug! We willen de streek zeker nog eens per fiets gaan verkennen.
      Bedankt Irma voor een TOPervaring!

Datum van verblijf: juni 2018
      Beoordeeld op 11 maart 2018 via mobiele applicatie

Warm ontvangst met glaasje wijn aan de open haard, prima kamer met Netflix en tablet met WiFi, heerlijk vers ontbijt met zicht op de prachtige tuin. Irma weet hoe ze haar gasten moet verwennen! Hier kom je niets tekort! Wij keren zéker terug!!

Datum van verblijf: maart 2018
      Beoordeeld op 2 februari 2018

Deze B&B is een echte aanrader om er volledig in alle rust eens tussenuit te zijn.
      Relaxe sfeer in een mooi modern kader met de lieve zorgen van een uiterst gedienstige Irma die altijd klaar staat voor een babbel.
      De kamers zijn enorm proper en modern ingericht met alle nodige luxe.
      Het fantastische ontbijt van Irma heeft ons enorm gesmaakt, vooral de yoghurt met gekarameliseerde appeltjes.

Een plek om in alle rust te genieten en zeker en vast terug te bezoeken in de toekomst.

Datum van verblijf: januari 2018
      Beoordeeld op 15 december 2017

Wij waren hier een weekendje met drie vriendinnen om tot rust te komen en gezellig bij te praten. Dit is helemaal gelukt in spoor 62. Wat een prachtig, rustgevend plekje.

Een winteravond doorbrengen aan de open haard om daarna gezellig bij te praten met een kaasschotel! Twee nachten slapen in een over-heerlijk bed, om elke ochtend wakker te worden met een super lekker ontbijt!
      Op zondagmorgend konden wij nog extra genieten van een uurtje yoga. Dit maakte ons weekend helemaal compleet.
      Topplek!
      DANKUWEL!