Michelledef

Een paradijs in Moere

Beoordeling van Spoor.62 B&B
5,0 van 5 bollen15 jul 2018 beoordeeldvia mobiele applicatie
Een voorbeeld voor velen!
Een prachtige B&B op een fantastische locatie. De kamers zijn tot in de puntjes verzorgt en afgewerkt. Bescheiden luxueus is de juiste omschrijving voor Irma haar Spoor 62. Fantastische architectuur zowel binnen als buiten, een bibliotheek met een wijn/bier bar, een ontbijt met alleen de beste producten en een omgeving om U tegen te zeggen. Op een zonnige zomerochtend waan je je in het zuiden van Frankrijk. Een aanrader voor iedereen!
Datum van verblijf: juli 2018
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
6.5 km van Spoor.62 B&B
11.6 km van Spoor.62 B&B
9.6 km van Spoor.62 B&B
Meer hotels in Gistel bekijken
Beoordeeld op 21 juni 2018

1 nacht bij Spoor.62 was genoeg om kennis te maken met een plekje in het paradijs. We kregen een warm en hartelijk ontvangst van een geweldige gastvrouw Irma met een glaasje naar keuze. We kregen een korte rondleiding in de gezellige bibliotheek en prachtige ontbijtkamer.
Na een fantastisch diner op verplaatsing, hebben we geslapen in een moderne, smaakvolle kamer uitgerust met een mooie badkamer.
De volgende ochtend werden we verwend met een heerlijk ontbijt met lekkere streekproducten.
1 ding weten we zeker, we gaan nog een keertje terug! We willen de streek zeker nog eens per fiets gaan verkennen.
Bedankt Irma voor een TOPervaring!

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 11 maart 2018 via mobiele applicatie

Warm ontvangst met glaasje wijn aan de open haard, prima kamer met Netflix en tablet met WiFi, heerlijk vers ontbijt met zicht op de prachtige tuin. Irma weet hoe ze haar gasten moet verwennen! Hier kom je niets tekort! Wij keren zéker terug!!

Datum van verblijf: maart 2018
Beoordeeld op 2 februari 2018

Deze B&B is een echte aanrader om er volledig in alle rust eens tussenuit te zijn.
Relaxe sfeer in een mooi modern kader met de lieve zorgen van een uiterst gedienstige Irma die altijd klaar staat voor een babbel.
De kamers zijn enorm proper en modern ingericht met alle nodige luxe.
Het fantastische ontbijt van Irma heeft ons enorm gesmaakt, vooral de yoghurt met gekarameliseerde appeltjes.

Een plek om in alle rust te genieten en zeker en vast terug te bezoeken in de toekomst.

Datum van verblijf: januari 2018
Beoordeeld op 15 december 2017

Wij waren hier een weekendje met drie vriendinnen om tot rust te komen en gezellig bij te praten. Dit is helemaal gelukt in spoor 62. Wat een prachtig, rustgevend plekje.

Een winteravond doorbrengen aan de open haard om daarna gezellig bij te praten met een kaasschotel! Twee nachten slapen in een over-heerlijk bed, om elke ochtend wakker te worden met een super lekker ontbijt!
Op zondagmorgend konden wij nog extra genieten van een uurtje yoga. Dit maakte ons weekend helemaal compleet.
Topplek!
DANKUWEL!

Datum van verblijf: december 2017
Beoordeeld op 20 augustus 2017

Wanneer we de oprijlaan binnenreden overviel ons een gevoel wat we moeilijk onder woorden kunnen brengen. De unieke combinatie van natuur, architectuur en de warme gastvrijheid van de stijlvolle gastvrouw Irma maakt dat we deze plek in ons hart sloten.
Het met liefde bereide ontbijt, de met zorg ingerichte kamer, de rust die we ervoeren bij een lekker glas wijn in de tuin doet ons nu reeds uitkijken naar een volgend bezoek.
Ann

Datum van verblijf: augustus 2017