Sofie T

Beste B&B aan de zee!

Beoordeling van Spoor.62 B&B
5,0 van 5 bollen11 mrt 2018 beoordeeldvia mobiele applicatie
Warm ontvangst met glaasje wijn aan de open haard, prima kamer met Netflix en tablet met WiFi, heerlijk vers ontbijt met zicht op de prachtige tuin. Irma weet hoe ze haar gasten moet verwennen! Hier kom je niets tekort! Wij keren zéker terug!!
Datum van verblijf: maart 2018
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
    Restaurant
      • Vio.com
      0.0 km van Spoor.62 B&B
      Meer hotels in Gistel bekijken
      Beoordeeld op 2 februari 2018

Deze B&B is een echte aanrader om er volledig in alle rust eens tussenuit te zijn.
      Relaxe sfeer in een mooi modern kader met de lieve zorgen van een uiterst gedienstige Irma die altijd klaar staat voor een babbel.
      De kamers zijn enorm proper en modern ingericht met alle nodige luxe.
      Het fantastische ontbijt van Irma heeft ons enorm gesmaakt, vooral de yoghurt met gekarameliseerde appeltjes.

Een plek om in alle rust te genieten en zeker en vast terug te bezoeken in de toekomst.

Datum van verblijf: januari 2018
      Beoordeeld op 15 december 2017

Wij waren hier een weekendje met drie vriendinnen om tot rust te komen en gezellig bij te praten. Dit is helemaal gelukt in spoor 62. Wat een prachtig, rustgevend plekje.

Een winteravond doorbrengen aan de open haard om daarna gezellig bij te praten met een kaasschotel! Twee nachten slapen in een over-heerlijk bed, om elke ochtend wakker te worden met een super lekker ontbijt!
      Op zondagmorgend konden wij nog extra genieten van een uurtje yoga. Dit maakte ons weekend helemaal compleet.
      Topplek!
      DANKUWEL!

Datum van verblijf: december 2017
      Beoordeeld op 20 augustus 2017

Wanneer we de oprijlaan binnenreden overviel ons een gevoel wat we moeilijk onder woorden kunnen brengen. De unieke combinatie van natuur, architectuur en de warme gastvrijheid van de stijlvolle gastvrouw Irma maakt dat we deze plek in ons hart sloten.
      Het met liefde bereide ontbijt, de met zorg ingerichte kamer, de rust die we ervoeren bij een lekker glas wijn in de tuin doet ons nu reeds uitkijken naar een volgend bezoek.
      Ann

Datum van verblijf: augustus 2017
      Beoordeeld op 18 augustus 2017 via mobiele applicatie

Terugkeren stond vast maar niet zó snel. Doch waar kan je beter zijn om enkele dagen te relaxen dan deze fijne plek die Irma liefdevol voor haar gasten schept en er elk detail doet kloppen: rust, luxe, gastvrijheid en een uniek ontbijt. En genieten van het tuinzicht waarbij zelfs de regenbuien je niet uit je humeur kunnen brengen.
      Rosette en Johan uit Brecht

Datum van verblijf: augustus 2017
      Beoordeeld op 18 augustus 2017

Spijtig dat we hier maar 2 nachtjes hebben doorgebracht. Zeker een aanrader. Alles is tot in detail in orde, stijlvolle kamer, zeer verzorgd ontbijt. Gastvrouw Irma weet waar ze mee bezig is en helpt je wegwijs in de omgeving. Wij hebben het gecombineerd met een etentje bij Hertog Jan en een rustpauze bij sauna Sileau. De B&B is rustig gelegen en je vertoefd dicht bij onze Belgische kust. Toplocatie

Kamertip: beide kamers hebben uitzicht op de tuin
      Datum van verblijf: juli 2017