Gerpas
Genua, Italië

Kom tot rust aan de kust, bij spoor 62

Beoordeling van Spoor.62 B&B
5,0 van 5 bollen8 nov 2015 beoordeeld
Om helemaal tot rust te komen, moet je bij Irma in spoor 62 zijn.
De luxekamer, de natuur en het uitzicht, de muziek, de leuke tips van een fantastische gastvrouw. Wij komen elk jaar met plezier terug om even te ontstressen.
Om dan nog maar over het uitgebreide ontbijt te zwijgen, de heerlijke pralines van Dominique Persoons en de produkten van lichaamsverzorging. Het brengt ons telkens weer op nieuwe gedachten. Heerlijk gewoonweg!
Datum van verblijf: november 2015
Kamertip: Neem vooral kamer 63. De douche is formidabel!
Reistype: Bezocht met een partner
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Lol.travel
  • StayForLong
5.3 km van Spoor.62 B&B
Meer hotels in Gistel bekijken
Beoordeeld op 30 september 2015

Zeer veel luxe in een oase van rust! Alles was naar wens; propere, mooie, luxueuze kamers - zeer vriendelijke gastvrouw met goede tips over de omgeving en dingen om te doen in de buurt - lekker ontbijt, elke dag iets anders. Ook ideaal om te gaan fietsen, 1 stap naar buiten en je zit al aan een fietsknooppunt waar je alle richtingen uit kan. Wij zijn naar zee (met de fiets die je kan huren bij Spoor 62, goed in orde.) gefietst - was een ideale daguitstap.

Wij wouden er een weekendje tussenuit en dat is zeker gelukt in Spoor 62!

Datum van verblijf: september 2015
Beoordeeld op 29 september 2015

Fantastisch weekend achter de rug met een gastvrouw die het haar gasten helemaal naar hun zin maakt en hen heel welkom laat voelen. Smaakvol en gezellig ingerichte kamers en een ontbijt zoals je het voor jezelf thuis niet maakt. Historiek en natuur liggen op een boogscheut van het gastenverblijf. Een schitterende plek om even tot rust te komen en dus een absolute aanrader!

Kamertip: Er zijn 2 kamers, maar, naar we vermoeden, allebei op dezelfde manier ingericht; het maakt o.i. dus niet uit welke kamer je kiest.
Datum van verblijf: september 2015
Beoordeeld op 6 september 2015

Spoor 62 is een oase van rust, perfect voor een paar dagen ontstressen en in onze toplijst van 'opnieuw te doen'. Irma zorgt voor een thuis-gevoel met een perfecte mix van voldoende aandacht en discretie. In combinatie met Hertog Jan en wellness Sileau hebben we genoten van iedere minuut.

Datum van verblijf: augustus 2015
Beoordeeld op 30 juni 2015 via mobiele applicatie

Wat een luxe B&B! Rust, ruimte, perfecte kamers en een fantastische gastvrouw en dat allemaal in een bijzonder historisch pand. Een 10 met een griffel. Wat moet je hier nog aan toevoegen? Wij konden niets bedenken. Misschien het lichtknopje voor het toilet s'nachts dat enigszins lastig te vinden is? Dat is het dan ook wel echt. Topklasse B&B!

Datum van verblijf: juni 2015
Beoordeeld op 22 maart 2015

Een B&B zoals je een B&B verwacht. Luxe, Rust en een zeer betrokken gastvrouw. Zij zorgt er voor dat het je aan niets ontbreekt en je je meer dan welkom voelt. Een mooie kamer met alles er op en er aan. Een geweldig ontbijt, waarbij op alle dagen dat wij er waren, het ontbijt anders was. Daarnaast een mooie bibliotheek waar het aan het einde van de dag heerlijk vertoeven is. Kortom, top top top.

Datum van verblijf: maart 2015