JanEmblem_Belgium
Emblem, Belgium

Toplocatie!!

Beoordeling van Spoor.62 B&B
5,0 van 5 bollen29 sep 2015 beoordeeld
Fantastisch weekend achter de rug met een gastvrouw die het haar gasten helemaal naar hun zin maakt en hen heel welkom laat voelen. Smaakvol en gezellig ingerichte kamers en een ontbijt zoals je het voor jezelf thuis niet maakt. Historiek en natuur liggen op een boogscheut van het gastenverblijf. Een schitterende plek om even tot rust te komen en dus een absolute aanrader!
Datum van verblijf: september 2015
Kamertip: Er zijn 2 kamers, maar, naar we vermoeden, allebei op dezelfde manier ingericht; het maakt o.i....
Reistype: Bezocht met een partner
5,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
    Restaurant
      • Vio.com
      0.0 km van Spoor.62 B&B
      Meer hotels in Gistel bekijken
      Beoordeeld op 6 september 2015

Spoor 62 is een oase van rust, perfect voor een paar dagen ontstressen en in onze toplijst van 'opnieuw te doen'. Irma zorgt voor een thuis-gevoel met een perfecte mix van voldoende aandacht en discretie. In combinatie met Hertog Jan en wellness Sileau hebben we genoten van iedere minuut.

Datum van verblijf: augustus 2015
      Beoordeeld op 30 juni 2015 via mobiele applicatie

Wat een luxe B&B! Rust, ruimte, perfecte kamers en een fantastische gastvrouw en dat allemaal in een bijzonder historisch pand. Een 10 met een griffel. Wat moet je hier nog aan toevoegen? Wij konden niets bedenken. Misschien het lichtknopje voor het toilet s'nachts dat enigszins lastig te vinden is? Dat is het dan ook wel echt. Topklasse B&B!

Datum van verblijf: juni 2015
      Beoordeeld op 22 maart 2015

Een B&B zoals je een B&B verwacht. Luxe, Rust en een zeer betrokken gastvrouw. Zij zorgt er voor dat het je aan niets ontbreekt en je je meer dan welkom voelt. Een mooie kamer met alles er op en er aan. Een geweldig ontbijt, waarbij op alle dagen dat wij er waren, het ontbijt anders was. Daarnaast een mooie bibliotheek waar het aan het einde van de dag heerlijk vertoeven is. Kortom, top top top.

Datum van verblijf: maart 2015
      Beoordeeld op 2 maart 2015

Een oase van rust en warmte in een authentiek stationnetje maar toch met een hedendaags karakter. Perfecte en hartelijke ontvangst door de sympathieke gastvrouw die meer dan graag culinaire en andere tips aan ons meegeeft. Gevarieerd ontbijt zoals je het graag elke dag zou hebben. Kamer was ruim, licht, netjes, kortom zeer aangenaam.
      Absolute aanrader!

Datum van verblijf: februari 2015
      Beoordeeld op 19 februari 2015

Hier wordt gastvrijheid met een grote 'G' geschreven. Je merkt reeds van bij aankomst dat deze B&B rust en klasse uitstraalt. Ruime en luxueuze kamer, hartelijke ontvangst en heerlijk ontbijt.
      Irma is een fantastische gastvrouw en doet alles om het haar gasten aangenaam te maken.
      Uitstapjes naar Diksmuide, Oostende en Veurne.
      Hier komen we zeker nog eens terug.

Datum van verblijf: februari 2015