Antje B
Zandhoven, België

Een oase van rust

Beoordeling van Spoor.62 B&B
5,0 van 5 bollen6 jun 2014 beoordeeld
Niets dan lof voor B&B Spoor 62 en gastvrouw Irma. Een unieke combinatie van het mooie verleden - het oude station Moere aan de buitenkant - en de hedendaagse luxe en gezelligheid binnen. Alles super verzorgd : de ruime kamers, het heerlijke ontbijt,...
Een omgeving van groen en rust met prachtige fiets- of wandelroutes. Hier komen we zeker nog terug !
Datum van verblijf: juni 2014
Kamertip: De 2 kamers zijn gelijkwaardig - kamer 62 heeft bad en douche - kamer 63 enkel douche
Reistype: Bezocht met een partner
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
    Restaurant
      0.0 km van Spoor.62 B&B
      11.4 km van Spoor.62 B&B
      Meer hotels in Gistel bekijken
      Beoordeeld op 26 mei 2014

Warm en authentiek onthaal, Irma (de vrouw des huizes) zorgt echt voor een warm onthaal en thuisgevoel. Al bij aankomst voel je zo dat Irma leeft voor haar B&B en het de gasten naar hun zin wil maken. De fietsen die je kan bekomen zijn een mooie plus, het ontbijt super en de kamers echt heel mooi. Een tof adres dichtbij zee en toch verscholen in de rust en het groen. Een aanrader !

Kamertip: Er zijn maar twee kamers en beide zijn zeer goed. De ene is wat groter en bijgevolg iets duurder, dus dat hangt van persoonlijke smaak af.
      Beoordeeld op 19 mei 2014

De B&B spoor. 62 in het voormalige station van Moere heeft onze verwachtingen overtroffen.
      Bij het binnenrijden van het domein is de toon al meteen gezet.
      Het karakter van het authentieke stationsgebouw en de eigentijdse stijlvolle aanpak vormen een perfecte harmonie. Er hangt een heerlijke sfeer van rust en comfort.
      Gastvrouw Irma weet perfect hoe ze haar gasten moet ontvangen.
      De ruime kamers zijn tot in elk detail geperfectioneerd en ingericht met oog voor detail en duurzame kwaliteit, comfort en design op zijn best.
      De drukte van de stad even achter ons gelaten en genoten van de aangeboden luxe.
      Het oude stationsgebouw gelegen langsheen de groene 62, de voormalige spoorlijn, waaruit een prachtige natuur- wandel- en fietsroute werd gerealiseerd was de ideale uitvalsbasis voor mooie fietstochten doorheen de polders.
      ’s Morgens lang genieten van een lekker uitgebreid ontbijt om daarna aan een mooie fietstocht te beginnen. Aan de kust genoten van Irma's heerlijk gevulde picknickmand.
      Ook voor de restaurantkeuze hebben we volledig kunnen vertouwen op de ervaring van de gastvrouw. Kortom, we hebben genoten van ons verblijf, het was zeker de moeite waard.
      Een adresje om te onthouden!
      Flor en Dany uit Antwerpen.

Kamertip: kamer 62 met bad, kamer 63 mooi uitzicht op de tuin
      Beoordeeld op 11 mei 2014

Het is al de derde keer dat ik naar deze B & B kom, en als het van mij afhangt niet de laatste keer : prachtige lokatie , met bijzonder veel smaak ingericht, charmante gastvrouw met oprechte interesse in haar gasten en een blijvende drang naar perfectie in alles : zowel interieur als ontbijt ; een absolute aanrader om te onthaasten

Beoordeeld op 23 februari 2014

Aan komen rijden bij Spoor 62 zet meteen de toon ... een prachtige oprijlaan met op het einde een eerste glimp van de b&b. De kamers zijn met oog voor detail en heel veel smaak ingericht, modern, alle comfort, prachtig uitzicht. Het zeer uitgebreide ontbijt wordt opgediend in de gezellige ontbijthoek. Gastvrouw Irma maakt het plaatje compleet. Spoor 62 wordt terecht aangeraden door Hertog-Jan!

Datum van verblijf: februari 2014
      Beoordeeld op 6 september 2013

Vier dagen in Spoor 62 en je weet waarom het heerlijk is om in de B.B te verblijven. Geweldige attente en hartelijke gastvrouw en een fantastische plek om te verblijven. Veel privacy maar betrokkenheid waar je het wilt. Wij gaan er zeker weer naar terug. Heerlijk een dagje Brugge en op de fiets de omgeving bekijken. Genieten van de met zorg uitgekozen wijn en dan ' s ochtends weer aanschuiven voor een heerlijk ontbijt.
      Irma heel veel plezier en succes met je geweldige Spoor 62.
      Hartelijke groet
      Dirk en trees.