eugene

Gastvrij familiehotel, prima ligging

Beoordeling van Hotel Bergfrieden
5,0 van 5 bollen5 mrt 2024 beoordeeldvia mobiele applicatie
Zeer gastvrij familiehotel.Mooie ruime,rustige,schone kamers. Goede keuken. Loopafstand liftstation.
Parkeergelegenheid.
Staf erg vriendelijk. Mooie sauna en turksbad. Verwarmde skilockers.
Uitgebreid, goed ontbijtbuffet.
Datum van verblijf: februari 2024
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Geen aanbetaling vereist
0.7 km van Hotel Bergfrieden
0.2 km van Hotel Bergfrieden
Meer hotels in Fiss bekijken
Beoordeeld op 8 januari 2024

Top hotel. Hier met oud&nieuw verbleven met 2 gezinnen. Zeer gastvrij, lekker eten en perfecte ligging zeer dicht bij de piste. Kamers waren ook zeer netjes en ze zijn super flexibel voor de kinderen met het eten.

Datum van verblijf: december 2023
Beoordeeld op 1 januari 2024 via mobiele applicatie

Het was een heerlijke week in hotel Bergfrieden. De kamers waren ruim, de bedden heerlijk. De hond had een eigen bed en voerbak! Het personeel was fantastisch en super aardig. Het eten was ook heel lekker en met Kerstavond hadden we een heel mooi menu.

Datum van verblijf: december 2023
Beoordeeld op 15 februari 2022

Wintersportweekend met 4 vrienden.
We hadden een vier-persoons kamer met 1 tweepersoons bed en twee losse bedden. De verdeling was niet snel gemaakt want de twee losse bedden waren bedjes: krap en kort en tegen de muur dus ook geen armruimte. Uiteindelijk het matrasje uit het bed gehaald en drie nachten op de grond geslapen. Dat verwacht je niet van een hotel waar je voor 3 nachten meer dan 1800,- euro betaalt voor een vier-persoons kamer. De vier-persoons kamers zijn goed voor gezinnen met twee kinderen. Niet voor 4 volwassenen
De verzorging in het hotel was verder goed en het personeel was erg vriendelijk. Eten was prima maar niet fantastisch.
Tip: Vraag vooral om een schnitzel als het menu je niet aanstaat. Die is goed (en kan altijd)

Datum van verblijf: februari 2022
Beoordeeld op 31 januari 2018 via mobiele applicatie

We komen bij Bergfrieden al voor de 6e keer met wintersport. Perfecte ligging tov de piste, vriendelijk personeel, prima kamers (die gemoderniseerd zijn) en Oostenrijkse charmes in het restaurant/bar gedeelte. Gerookt mag er niet meer binnen, fijn! Kortom kan niet wachten tot we weer kunnen gaan!

Datum van verblijf: februari 2017
Beoordeeld op 24 juli 2016

Wij zijn uitermate goed te spreken over dit hotel waar niet alleen de mens maar ook de hond eregast is. De kamers zijn uitstekend én hygiënisch. De bedden zijn prima. Elke avond een gevarieerd en bovenal smakelijk (keuze)menu. Een wandeling met de honden onder leiding van hondenkenner en -trainer Roland mag zeker niet ontbreken, te meer omdat deze wandelingen je nog heel wat kunnen leren over je hond (maar wellicht nog meer over jezelf ;-) )

Spierpijn na het wandelen? Dan is een (beslist niet dure) stevige massage van Melinda zeker een aanrader! Samengevat: een leuk hotel waar de prijzen nog reëel zijn, en waar men nog gewoon gewoon is en gewoon doet en niet zichzelf voorbij loopt. Onze complimenten voor álle medewerkers van het hotel. Zij hebben ervoor gezorgd dat wij ons meer dan thuis voelden! Wij weten waar we volgend jaar weer naar toe gaan: Hotel Bergfrieden in Fiss.

Datum van verblijf: juli 2016