marion
Stadskanaal, Nederland

Weer opnieuw WOW!

Beoordeling van Alps Lodge
5,0 van 5 bollen17 sep 2022 beoordeeldvia mobiele applicatie
De gastvrijheid, de sfeer, het enthousiasme, het plezier, de schone en ruime kamers, de vriendelijkheid: alles wordt door het hele Alpslodgeteam gedaan om je een fantastische vakantie te geven. En dat lukt! 100%. Het was vanaf de eerste seconden weer heerlijk thuis komen. Bij het afscheid werden er een paar tranen gelaten.
Geniet van de skypool met spa na een lange dag en van een drankje (of meer) aan de bar.
Dat gevoel van gastvrijheid en thuis zijn, is gewoon WOW!

Alles gute fur euch alle und bis nachtes Jahr. Liebe Grusse
Datum van verblijf: augustus 2022
Kamertip: Neem de tijd om de omgeving te verkennen er zijn meer mogelijkheden dan je soms vermoed.
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Alexander Walser, Geschäftsführer van Alps Lodge, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 27 sep 2022
Hallo, vielen Dank dass Sie sich die Zeit genommen haben und so eine tolle Bewertung geschrieben haben. Schön, dass Sie eine tolle Zeit bei uns verbringen konnten und alles zu Ihrer Zufriedenheit war. Rückmeldungen wie Ihre bestärken uns und unser Team und zeigen, dass wir auf dem richtigen Weg sind - vielen Dank! Auf ein baldiges Wiedersehen freuen wir uns und wünschen Ihnen bis dahin alles Gute! Liebe Grüße aus Fiss, Alexander Walser & das Alpslodge Team
  • Booking.com
0.7 km van Alps Lodge
0.6 km van Alps Lodge
Meer hotels in Fiss bekijken
Beoordeeld op 21 april 2022

Met het gezin een lang paasweekend verbleven in Alps Lodge. Meer dan uitstekend hotel met ongekende faciliteiten en een goede ligging, dichtbij de skiliften. Zeer uitgebreid ontbijtbuffet en uitermate vriendelijk en behulpzaam personeel. Fijne ontvangst en rustgevende ambiance in het hotel. Het zwembad op het dak was fantastisch en heerlijk ontspannend na een dag skiën. Ook de kinderen hebben genoten. Wij kunnen Alps Lodge van harte aanbevelen.

Datum van verblijf: april 2022
Alexander Walser, Geschäftsführer van Alps Lodge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 juli 2022

Hallo, herzlichen Dank für Ihre tolle Bewertung, wir freuen uns sehr, dass Sie sich bei uns rundum wohlfühlen konnten und wir Sie bei uns verwöhnen durften! Es war uns eine große Freude, dass Sie unsere Gäste waren und hoffen, Sie bald wieder bei uns in Fiss begrüßen zu dürfen! Mit freundlichen Grüßen aus Fiss, Alexander Walser und das Alps Lodge Team

Beoordeeld op 11 april 2022

Intussen zijn wij toch stilaan vaste gasten in Alps Lodge, afgelopen week verbleven we hier voor de 5e keer. De voornaamste troeven van Alps Lodge zijn:
- schitterende ligging, vlakbij de skipistes
- uitgebreid, lekker en verzorgd ontbijt
- ZEER aangename wellness (sauna met mooi uitzicht, dampbad, en bijzonder rooftop zwembad waar het zeer aangenaam vertoeven is)
- ZEER vriendelijk en gedienstig personeel
- mooie en comfortabele kamers, goed geïsoleerd

Voor dat alles betaal je natuurlijk wel wat meer dan gemiddeld, maar Alps Lodge is dan ook meer dan gemiddeld.

Een kleine suggestie voor het management: het zou heel fijn zijn om na het skiën bij terugkomst in het hotel te kunnen genieten van een kleine versnapering, zoals in vele andere hotels het geval is. Daarbij dient wel opgemerkt te worden dat aan de receptie én in de wellness een fruitschaal aanwezig is.

Hoe dan ook keren wij volgend jaar terug, we zijn fan!

Datum van verblijf: april 2022

Hallo, herzlichen Dank für Ihre tolle Bewertung, wir freuen uns sehr, dass Sie sich wieder bei uns rundum wohlfühlen konnten und wir Sie bei uns verwöhnen durften! Es war uns eine große Freude, dass Sie unsere Gäste waren und hoffen, Sie bald wieder bei uns in Fiss begrüßen zu dürfen! Mit freundlichen Grüßen aus Fiss, Alexander Walser und das Alps Lodge Team

Beoordeeld op 19 februari 2022

Fijne Wellness met zwembadje op het dak en prachtig uitzicht. Personeel is zeer vriendelijk en gericht op het welzijn van de gasten. Moderne kamers met stijlvol gebruik van moderne materialen gecombineerd met hout. Lekjere muziek in de bar/receptie en een fantastisch ontbijt.

Wij komen er zeker terug.

Datum van verblijf: februari 2022
Alexander Walser, Geschäftsführer van Alps Lodge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 februari 2022

Beoordeeld op 20 september 2021

Geweldig hotel, gastvrij, vriendelijk en behulpzaam personeel. Heerlijk ontbijt, mooie kamers. Mooi zwembad en sauna op het dak. We zijn hier heerlijk verwend echt een aanrader. Prachtig wandel gebied Serfaus,Fiss, Landis, als je in een van deze dorpen verblijft krijg je de sommer card. Daarmee kun je gratis gebruik maken van de kabelbanen, en dat zijn er veel.

Kamertip: Uitzicht op de bergen dan heb je ook de middag zon
Datum van verblijf: september 2021
Alexander Walser, Geschäftsführer van Alps Lodge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 september 2021

Liebe Ria,

vielen Dank für Ihre spitzen Bewertung. Es freut uns, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns in Serfaus - Fiss - Ladis genießen konnten und alles zu Ihrer Zufriedenheit war.
Wir würden uns über einen erneuten Besuch freuen und wünschen Ihnen bis dahin alles Gute.

Liebe Grüße,
Alexander Walser und das Alpslodge Team

Beoordeeld op 13 september 2020 via mobiele applicatie

Ongelofelijk is het eigenlijk wel, maar wij gingen nooit naar dezelfde plek, want er is zoveel meer. Maar in Serfaus Fiss Ladis ontdekken we steeds meer en worden we door de bergen steeds weer uitgedaagd. Voor ons de ideale uitvalsbasis is en blijft dit hotel. En dit jaar ook nog eens met een geweldig panorama zwembad op het dak, dat samen met de sauna heerlijk vertoeven is na een dag wandelen. Met dank aan de fantastische gastvrijheid van het hele team. Of het nu de zeer attente gastheer Alexander is, of de enthousiaste grappige Gregor, of de altijd interessante tips van vader Ernst of de vriendelijke werknemers bij het ontbijt of van de schoonmaak, je voelt je welkom en thuis. Geweldig genoten en zeker een aanrader elk jaar weer. Dank jullie wel allemaal dat we weer zo genoten hebben en tot volgend jaar. Blijf gezond allemaal 🇦🇹💞🇦🇹

Datum van verblijf: augustus 2020
Alexander Walser, Geschäftsführer van Alps Lodge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 september 2020

Thank you so much for your kind words, we are so happy that you enjoyed your stay at our hotel.
Hopefully we will welcome you again, soon. Take care und see you in Fiss!

Kind regards!