jo a
Turnhout, België

tophotel met hoog culinair gehalte - soschmecktleben

Beoordeling van Das Marent
5,0 van 5 bollen25 jul 2021 beoordeeldvia mobiele applicatie
Een fantastische vakantie gehad in dit top hotel waar we nu voor de 2e maal verbleven. Deze 9 dagen waren weer onvergetelijk mooi niet alleen door de prachtige omgeving maar vooral door het topteam dat er alles aan doet zodat je verblijf een totaal genot is. En natuurlijk brengen chefs Christian and Alexander je culinaire hoogstandjes voor.
Datum van verblijf: juni 2021
Kamertip: zeker van de wellness en zwembad genieten na je bergtocht
Reistype: Bezocht met familie
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Expedia.com
  • Vio.com
1.0 km van Das Marent
Meer hotels in Fiss bekijken
Beoordeeld op 29 augustus 2020 via mobiele applicatie

Heerlijk hotel, lekkere welness! De vriendelijkheid, gastvrijheid ten top... hier willen we beslist in de winter opnieuw proeven van de sfeer maar zeker van “zijn” kookkunst proeven! Helaas is Bruderherzstube tijdelijk gesloten tot begin december.

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 22 januari 2020

Wij komen er al enige jaren en zijn steeds weer verrast over de vriendelikheid en behulpzaamheid van de medewerkers. Prima kamers, heerlijk en gezonde voeding, fijne shuttle naar de piste en verder eigenlijk alles wat je jezelf en familie zou willen wensen voor een prettig verblijf. Chapeau.

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 8 september 2019

Vrij nieuw, modern hotel met oog voor detail (inrichting en decoraties). Vriendelijke receptiemedewerker die je met alle plezier wegwijs maakt. Prachtige grote kamer met geweldige bedden en grote rainshower. Wellness met meerdere sauna's, en fijne relaxruimte met prachtig meubilair. Badjas, handdoeken en slippers inbegrepen. Heerlijk eten, we hadden half pension waarbij 's avonds een uitstekend 5-gangen diner werd geserveerd. Wijnen aan de prijzige kant, de huiswijn is niet per glas verkrijgbaar. Echter je kunt je fles wijn ook over meerdere avonden gebruiken. Uitgebreid ontbijtbuffet. Mooie bar met buitenterras. Gratis sommercard om te gebruiken in de kabelbanen en de regiobussen. We hebben een heerlijk verblijf gehad.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 29 juli 2019

Het is er heerlijk, prachtige kamers goed schoon. Vlote service en vriendelijk behulpzaam personeel. Heerlijk eten ook altijd vegetarisch en verrassende keuze. Je kan je wensen aangeven.
Ontbijt perfect.
We konden alle bergliftjes gebruiken en dan is wandelen daar prachtig, we zijn heerlijk bijgekomen in de 8 dagen dat we er waren

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 14 juli 2019 via mobiele applicatie

Vriendelijk en zeer behulpzaam personeel. Je wordt echt in de watten gelegd. De etiquette worden gevolgd zoals het hoort zonder stijf te zijn.

Het diner is top met heerlijke bijpassende wijnen. Ontbijt altijd op orde, ongeacht hoe laat je komt. Jammer dat we na drie dagen verder moesten.

Datum van verblijf: juli 2019