petra v

The best

5,0 van 5 bollen20 aug 2022 beoordeeldvia mobiele applicatie
Beste hotel iedereen is er super vriendelijk en ze denken echt aan alles voor je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken .
Kinderen zullen er zich geen seconde vervelen.
Zeker een aanrader die het beste van de twee werelden wil .
Ook de locatie is top !
Iedereen is er vriendelijk en behulpzaam !
Datum van verblijf: augustus 2022
Reistype: Bezocht met familie
Is er een probleem met deze beoordeling?
Geen aanbetaling vereist
0.6 km van Laurentius Baby & Kinderhotel
0.8 km van Laurentius Baby & Kinderhotel
Meer hotels in Fiss bekijken
Beoordeeld op 23 september 2020 via mobiele applicatie

Dit is exact wat een kinderhotel zou moeten zijn. Super behulpzame en vriendelijke medewerkers. Overal speelruimtes, speelgoed, speeltuinen en een heerlijk zwembad. De suites zijn lekker ruim, met balkon en een afgeschermde kamer voor de kinderen, babyfoon die in het hele hotel bereik heeft.
Het eten is prima en er zijn ook mooie wijnen beschikbaar.

De omgeving is ook in de zomer fantastisch voor zowel kinderen als volwassenen.

Het enige puntje voor verbetering zou wat ons betreft het wisselen van de bediening tijdens het diner zijn. Maar ja, dat is misschien zeuren om het zeuren.

Het is gewoon een fantastisch hotel. Aanrader!

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 15 maart 2020

gastvrije ontvangst dat de gehele verblijf zo blijft. Uitstekend eten vanaf ontbijt, via lunch en hausse tot en met diner. Er wordt ook niet moeilijk gedaan met de horeca op aankomst en vertrekdag.
Elke dag heerlijk genoten van de volwassenen sauna terwijl dochterlief het zwembad hoge punten geeft.

Datum van verblijf: maart 2020
Beoordeeld op 4 maart 2020 via mobiele applicatie

Al sinds onze zoon 4 jaar was, gaan we met ons gezin skiën in Fiss en verblijven we in het familie hotel Laurentius. Ieder jaar een groot cadeau aan ons zelf. Het skigebied is helemaal top en erg gericht op kinderen. Het hotel is fantastisch, de kamers, de faciliteiten: een geweldig mooi kinderzwembad en een apart wellness en zwembad voor volwassenen. Het eten is ontzettend goed en bovenal de vriendelijkheid van het personeel zorgt ervoor dat we al 12 jaar terugkomen. De prijs is stevig, ook omdat we tijdens de schoolvakantie gaan, maar nog steeds het waard.

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 7 augustus 2019 via mobiele applicatie

Bij Laurentius voel je je echt welkom en kom je volledig tot rust. Voor de kinderen is er enorm veel te doen en als ouder heb je alle mogelijkheden voor ontspanning, op een heerlijk dakterras of in de sauna. Met een handige rugzak op de kamer die je mee kunt nemen tijdens je verblijf, merk je dat de dames die het hotel runnen tot in de kleinste details nagedacht hebben over het faciliteren van hun gasten. En enorm lekker eten. Een echte aanrader!

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 12 maart 2019

Goeie ligging, moderne faciliteiten en een waaier aan mogelijkheden voor jong én oud. Absolute topper: het culinair zeer hoogwaardige diner en ontbijt; iedere dag opnieuw. De keuzemenu's zijn zelfs een ster waard wat mij betreft.
Kids krijgen een waaier aan mogelijkheden ( schitterende zwemfaciliteiten, mooie moderne play-area vlakbij resto, dagelijks gevarieeerde hotelactiviteiten ). Gebouw en kamers zijn hypermodern; de wagen kan netjes binnen op een gereserveerde en overdekte parking. Heel praktisch is dat in de winter. Ligging op 5 minuutjes van de kabelbanen en skiliften, zeer goed. Wel erg druk aan de skiliften; enkele serieuze 'bottlenecks' in het skigebied.
Misschien één opmerking aan housekeeping; aanvullen van toiletpapier, verse handdoeken en zeephouders gebeurt niet altijd spontaan. Een toiletbril lag los op het toilet wanneer we toekwamen; een poetsdienst moet zoiets toch opmerken, zeker voor een hotel van dit kaliber.
Verder alleen maar lof en ons verblijf van één week was ronduit fantastisch te noemen; dank aan het volledige hotelteam. Ze zijn wel degelijk begaan met hun cliënteel. Doe zo verder!

Datum van verblijf: maart 2019