“Zeeer degelijk restaurant”
Beoordeling van Restaurant Villa 78

Restaurant Villa 78
Geclassificeerd als nr. 1 van 2 Restaurants in Sint-Stevens-Woluwe
7 december 2020 beoordeeld

Te veel goeds om op te noemen maar probeer en je hebt mijn beoordeling... doen.
Door de werken in Wolwe en de covid19 pandemie zijn we er een tijdje niet meer geweest .... jammer.

Datum van bezoek: januari 2020

20 oktober 2019 beoordeeld

Heel vriendelijk onthaal. Mooie kaart. Gezellig en kalme omgeving waar het heel aangenaam is om in koppel van een lekker etentje te genieten. De voorstellen van menu zijn uitstekend en best is het menu samen met de aangepaste wijnen te bestellen. Zeer goede service met vlotte bediening en regelmatig aandacht voor de klant om de glazen te vullen. Het was een super avond. Zullen zeker nog eens teruggaan.

Datum van bezoek: oktober 2019
26 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn deze middag gaan tafelen in Villa78. We kozen voor het menu Lente met aangepaste wijnen. In één woord fantastisch! Bijzonder mooie schotels met lekkere smaken en subtiele toetsen, waarvoor dank Chef Roel. En dit alles overgoten met uitstekend geselecteerde wijnen. Daarbij een uitstekende en uiterst vriendelijke bediening door de gastvrouw Tineke en daarmee is alles gezegd. Gewoon gaan en genieten!

Datum van bezoek: mei 2019
13 april 2019 beoordeeld

Uitstekend gegeten en gedronken. Inventieve en vakkundige keuken. Hoogwaardige ingrediënten. Subtiele fijngerookte zalm bij het voorgerecht was iets te koud waardoor fijne smaak wat verloren ging.

Datum van bezoek: april 2019
24 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Onverwachte passage. Heel lekker gegeten in huiselijke sfeer. We aten er de menu en heel lekkere smaken en lekker suggestiebiertje.

Datum van bezoek: januari 2019

Reizigers die Restaurant Villa 78 bekeken, bekeken ook

Zaventem, Vlaams-Brabant
Kraainem, Vlaams-Brabant

Zaventem, Vlaams-Brabant

In Restaurant Villa 78 geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.