“Supper lekker gegeten in een cosy huiselijke sfeer”
Beoordeling van Restaurant Villa 78 - GESLOTEN

Restaurant Villa 78
10 december 2017 beoordeeld

Dit was de eerste keer dat we in villa 78 hebben gegeten, en.......we waren heel positief verrast.
De kaart is beperkt maar men vindt er heel lekkere gerechtjes voor ieders meug, vis, vlees en wild in het seizoen.
niet alleen waren de gerechtjes lekker bereidt door de chef, maar ze werden dan ook nog eens door een vriendelijke gastvrouw geserveerd.
Dit restaurantje is een echte aanrader.

Datum van bezoek: december 2017

27 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijk onthaal en goede service in een ongedwongen sfeer van begin tot einde. De verschillende schotels bereid door de gastheer/chef waren van bijzonder goede kwaliteit en zeer mooi gedresseerd. De wijnen die ons werden voorgesteld door de gastvrouw waren eveneens heel lekker en pasten perfect bij de maaltijd. Kortom, een mooie, aangename en bijzonder lekkere culinaire ervaring. Proficiat Tineke en Roel, het was SUPER!!! We komen terug.

Datum van bezoek: juni 2017
12 juni 2017 beoordeeld

We gingen met 2 bevriende koppels, wat we regelmatig doen, gezellig tafelen en kozen deze keer voor Villa 78 omdat we al veel lovende commentaren hadden gehoord. We waren niet ontgoocheld, wel integendeel. We hadden nog een bijkomende meevaller : het was een schitterende dag en konden gezellig buiten op het terras terecht. De gerechtjes waren allemaal even lekker en werden door de gastvrouw heel vriendelijk bediend. Echt een aanrader.

Datum van bezoek: juni 2017
21 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik ben hier nu al verscheidene malen geweest en steeds vriendelijk onthaald door Tineke in de ruime living van de villa of op het terras met supermooie, originele en lekkere gerechten van Roel vanuit zijn open keuken. Prijs/kwaliteit een topadresje voor familiaal of zakelijk dineren. Graag tot een volgende en doe zo verder !

Datum van bezoek: april 2017
9 april 2017 beoordeeld

dit is wel een van debetererestaurants. leuk kader, lieve vrieè
N
Dit is wel een van de betere restaurants. Leuk kader, open keuken, vriendelijke warme bediening, en waar het allemaal om draait : een verdomd lekkere betaalbare keuken met aangename wijntjes. Dit restaurant blijft ons steeds verrassen. Top Top

Datum van bezoek: maart 2017

Reizigers die Restaurant Villa 78 bekeken, bekeken ook