“Dit was de eerste, maar zeker niet de laatste keer. Echt lekker gegeten.”
Beoordeling van Restaurant Villa 78 - GESLOTEN

Restaurant Villa 78
12 juni 2017 beoordeeld

We gingen met 2 bevriende koppels, wat we regelmatig doen, gezellig tafelen en kozen deze keer voor Villa 78 omdat we al veel lovende commentaren hadden gehoord. We waren niet ontgoocheld, wel integendeel. We hadden nog een bijkomende meevaller : het was een schitterende dag en konden gezellig buiten op het terras terecht. De gerechtjes waren allemaal even lekker en werden door de gastvrouw heel vriendelijk bediend. Echt een aanrader.

Datum van bezoek: juni 2017

21 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik ben hier nu al verscheidene malen geweest en steeds vriendelijk onthaald door Tineke in de ruime living van de villa of op het terras met supermooie, originele en lekkere gerechten van Roel vanuit zijn open keuken. Prijs/kwaliteit een topadresje voor familiaal of zakelijk dineren. Graag tot een volgende en doe zo verder !

Datum van bezoek: april 2017
9 april 2017 beoordeeld

dit is wel een van debetererestaurants. leuk kader, lieve vrieè
N
Dit is wel een van de betere restaurants. Leuk kader, open keuken, vriendelijke warme bediening, en waar het allemaal om draait : een verdomd lekkere betaalbare keuken met aangename wijntjes. Dit restaurant blijft ons steeds verrassen. Top Top

Datum van bezoek: maart 2017
5 december 2016 beoordeeld

lekker eten en vriendelijke bediening, in 'n restaurant waar men precies in eigen living zit , menu 78 genomen met aangepaste wijn prijs kwaliteit zeer goed ! klein minpuntje de naklank van buurtafeltjes we waren met 4 en moesten echt moeite doen om elkaar goed te verstaan

Datum van bezoek: december 2016
13 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Verrassend restaurant. Het voelt aan alsof je in je eigen living zit. Ontvangst vlot en vriendelijk. Eten was top. Ik heb de zeebaars gegeten en die was top, groentjes super. Kortom de moeite om eens te gaan eten hier.

Datum van bezoek: november 2016

Reizigers die Restaurant Villa 78 bekeken, bekeken ook