“Top.”

Bistro Restaurant Het Landhuys
Geclassificeerd als nr. 1 van 2 Restaurants in Nokere
8 november 2023 beoordeeld

Is een aanrader. Meerdere feestjes gegeven, van aperitief tot dessert .
Lekker eten, vriendelijk personeel.
En de eigenaars zijn altijd aanwezig, de man in de keuken en de vrouw Annelies in de zaal.
Ieder wordt er gelijktijdig bediend.
Ze hebben een topteam rond zich.
Prijs kwaliteit aanrader.

De Vos Luc. Oudenaarde.

Datum van bezoek: november 2023

4 september 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een zomerse avond hier geweest. We kregen plaats op het aangenaam terras achterzijde. Mosselen besteld met 2 en derde persoon varkenswangen. De mosselen @ 30 euro per persoon toch wat smaakloos, ook net niet voldoende gaar. De creme brulëe wat aangebrand. De wijn vrij duur konden we achteraf checken. Indruk ook dat personeel zijn weg nog moest zoeken. Kortom, we zijn beter gewoon, jammer.

Datum van bezoek: augustus 2023
9 juni 2023 beoordeeld

Super locatie. Perfecte bediening . Heel lekker eten. Heel verzorgd. Super vriendelijke mensen. PERFECT

Datum van bezoek: mei 2023
22 mei 2023 beoordeeld

Net als alle vorige keren heerlijk gegeten. Verse ingredienten, verfijnd klaargemaakt en vriendelijk/gemoedelijk opgediend.

Datum van bezoek: mei 2023
22 mei 2023 beoordeeld

Super locatie voor privé feest, heel gezellige buitenbar. Ondanks het minder goede weer konden we er toch gebruik van maken met de gezellige vuurtjes. Super lekker eten, vlotte bediening. Zeker voor herhaling vatbaar!

Datum van bezoek: april 2023

Reizigers die Bistro Restaurant Het Landhuys bekeken, bekeken ook

Nokere, Oost-Vlaanderen
Wannegem-Lede, Oost-Vlaanderen

Kruishoutem, Oost-Vlaanderen
Deinze, Oost-Vlaanderen

In Bistro Restaurant Het Landhuys geweest? Deel je ervaringen!