“ongedwongen genieten”

Bistro Restaurant Het Landhuys
Geclassificeerd als nr. 1 van 2 Restaurants in Nokere
12 maart 2018 beoordeeld

met zes apart getafeld, menu biedt lekkere bereidingen,het japans geïnspireerd gerecht is lekker maar mist wat pit en is wat braaf - de ongedwongen bediening draagt bij om tevreden de zaak te verlaten

Datum van bezoek: maart 2018

11 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij werden heel vriendelijk onthaald ! Wij namen met 4 personen de maandmenu, de 3 andere personen hebben enkel een hoofdschotel en dessert gegeten a la carte. Dit was geen enkel probleem. Het eten was superlekker ! En naar mijn mening meer dan genoeg. Ik kreeg niet alles op. De aangepaste wijnen waren ook heel lekker. Kortom, ik snap de bovenstaande recensies niet zo goed. Dit restaurant is zeker de moeite waard om er eens naartoe te gaan ! Ook een prachtig interieur ! Wij gaan er zeker nog terug !

Datum van bezoek: februari 2018
28 december 2017 beoordeeld

Interieur en bediening: OK. Eten: geen culinaire hoogstandjes maar verhouding prijs/kwaliteit aanvaardbaar. Minpunten: 1/tafel te donker (ik kon hete ten in mijn bord nauwelijks onderscheiden) 2/koffie véél te sterk (nauwelijks drinkbaar).

Datum van bezoek: december 2017
19 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede ontvangst, het opnemen van de bestelling lijkt moeilijk...
wat we geserveerd krijgen strookt niet met de menukaart, uitleg: we hebben wat gewijzigd.
Dessert: één van de vier vergeten.
Uitleg: moet wat langer in de oven.
Men vergeet wijn bij te schenken...
De maaltijd zelf was gelukkig wel smaakvol.

Datum van bezoek: november 2017
3 oktober 2017 beoordeeld

We werden zeer vriendelijk ontvangen door de gastvrouw. Na het aperitief op het buitenterras werden we uitgenodigd in het restaurant. Het is een prachtige en gezellige locatie. De slaatjes waren uitstekend vergezeld van lekkere wijn. Een aanrader.

Datum van bezoek: september 2017

Reizigers die Bistro Restaurant Het Landhuys bekeken, bekeken ook

Nokere, Oost-Vlaanderen
Wannegem-Lede, Oost-Vlaanderen

Kruishoutem, Oost-Vlaanderen
Deinze, Oost-Vlaanderen

In Bistro Restaurant Het Landhuys geweest? Deel je ervaringen!