“Communiefeest”

Bistro Restaurant Het Landhuys
Geclassificeerd als nr. 1 van 2 Restaurants in Nokere
30 juli 2017 beoordeeld

Perfecte locatie voor een geslaagd familiefeest! Super lekker gegeten, vriendelijke ontvangst, speelgelegenheid voor de kinderen voorzien. Een echte aanrader!

Datum van bezoek: mei 2017

27 juli 2017 beoordeeld

Voor ons was dit de eerste keer en we waren aangenaam verrast!
De daglunch was met veel zorg klaar gemaakt. Het voorgerecht was een frisse salade met veel ingrediënten . Het hoofdgerecht was ruim voldoende en zeer smaakvol.
De mensen in de keuken maken zich er niet gemakkelijk vanaf met een portie frieten en wat salade maar gebruiken gezonde voedingsmiddelen en dat vinden wij persoonlijk wel belangrijk.
We komen hier zeker terug want dit was wel de beste lunch die we ooit gegeten hebben.
Bedankt aan het personeel : Jullie zijn een super team! Houden zo!

18 juli 2017 beoordeeld

Veel aandacht voor interieur met "Flamant" decoratie. Voor de keuken daarentegen zijn de prioriteiten helaas nog zoek. Een zondagslunch besteld uit het zomermenu. Voorgerecht blokje kabeljauw 40 minuten wachten, hoofdschotel zeebaars met te zoete tomatensaus en zuiderse groenten 35 minuten wachten, dessert een ondefinieerbare yoghurt op een niet te snijden koek met rood fruit 30 minuten wachten, rekening...20 minuten wachten.
De zaal wordt bevolkt door niet opgeleide mensen die een elementaire horeca kennis missen.
De wijnkaart vermeldt geen halve flessen, na aandringen worden toch 3 gekoelde wijnen aangeboden...

Datum van bezoek: juli 2017
dcn031275, Manager van Bistro Restaurant Het Landhuys, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 juli 2017

Ik had liever u persoonlijk te woord gestaan in onze zaak zelf. Jammer dat dit dan achteraf via multimedia moet verspreid worden. Het was inderdaad een moeilijk weekend om mensen met meer ervaring in te schakelen.... verlofperiode en onvoorziene omstandigheden zoals ziekte of persoonlijke redenen. Het is geen excuus maar we doen ons uiterste best om dit steeds zo vlot mogelijk weer op punt te krijgen en dit zo goed als mogelijk op te vangen. Ik hoop dat u het een volgende keer dan positief kan beamen dat hieraan gewerkt is. Het is echter ook zo dat we de klanten op zondag geen quick lunch serveren. Vandaar dat er tussen apero, voorgerecht en hoofdgerecht wel telkens een kleine pauze ingelast wordt. Als u toch liever op een korte tijd wenst te dineren, kan u dat steeds op voorhand doorgeven.

17 juli 2017 beoordeeld

Het duurde lang voor we ontvangen werden. Mooi terras, niet echt speelgelegenheid voor kinderen. Voorgerechten ok, wijnen matig. Hoofdgerechten te zwaar. Niet echt verfijnde keuken. Dessertbord veel schuimpjes en mousse en coulis, maar het hoorde nergens bij. Bediening niet zo vriendelijk. Er werd echt geroepen, enkele foutjes...

13 mei 2017 beoordeeld

Het eten was lekker. We hadden keuze uit drie verschillende menu's. Er werd een keuze gemaakt uit twee verschillende menu's. Jammer dat de lentesoep dezelfde soep was als de aspergesoep en de sauzen van de lamsfilet en de parelhoen waren dezelfde saus 😒. Het dessert was ook hetzelfde, dit wegens tijdgebrek van de kok.
Jammer. Niet voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: mei 2017

Reizigers die Bistro Restaurant Het Landhuys bekeken, bekeken ook

Nokere, Oost-Vlaanderen
Wannegem-Lede, Oost-Vlaanderen

Kruishoutem, Oost-Vlaanderen
Deinze, Oost-Vlaanderen

In Bistro Restaurant Het Landhuys geweest? Deel je ervaringen!