“Onderonsje met goede vrienden”
Beoordeling van Tanderus

Tanderus
Geclassificeerd als nr. 1 van 3 Restaurants in Nokere
Keukens: Belgisch
10 november 2018 beoordeeld

In een mooie landelijke omgeving in een gezellig dorpje in de Vlaamse Ardennen leerden we dit restaurant kennen. Een mooi interieur waar een gezellige ongedwongen sfeer hangt. In dit kader werden we vriendelijk onthaald en we werden vlot bediend, maar bovenal we aten lekker voor een interessante prijs ! Zeker een aanrader.

Datum van bezoek: november 2018

7 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We kregen een tafeltje in 'de veranda'. Het was er ontzettend gezellig en sfeervol zitten! De bediening verliep super vlot, het eten was heel lekker. Niks op aan te merken.

Datum van bezoek: oktober 2018
21 september 2018 beoordeeld

Wij gaan bijna wekelijks eten in de Tanderus en wij zijn nog steeds vol lof over de sfeer, de bediening en het menu. Toch bleek de omschakeling van vleesgerechten naar visgerechten geen goede keuze. Tijdens onze vorige bezoeken kozen we de bouillabaisse en de paling. Hoewel er op de kwaliteit niets aan te merken viel -het was niet waw, maar zeker ok-, waren de porties wel heel klein. Voor de bouillabaisse betaal je 36 euro, voor de paling 27 euro: voor die prijs verwacht men toch niet om met honger van tafel te gaan. Deze week schakelen we met plezier terug om naar vlees.

Datum van bezoek: september 2018
13 september 2018 beoordeeld

Mooie zaak in het mooie dorp Nokere. Vriendelijke ontvangst en vlotte bediening. De lunch van 25€ (voorgerecht en hoofdgerecht) was zeer lekker. Een aanrader, we komen hier zeker terug.

Datum van bezoek: september 2018
5 juli 2018 beoordeeld

Een mooie gezellige zaak in Nokere, met een zalig terras voor de zomerdagen.
Prijs-kwaliteit inorde!

Datum van bezoek: februari 2018

Reizigers die Tanderus bekeken, bekeken ook

Wannegem-Lede, Oost-Vlaanderen

Waregem, West-Vlaanderen
Kruishoutem, Oost-Vlaanderen

In Tanderus geweest? Deel je ervaringen!