Priceline

Beoordeling van B&B Lozerkasteel
5,0 van 5 bollen13 jun 2018 beoordeeld
Kort samengevat :
-Prachtige omgeving
-Supervriendelijk en uiterst gastvrij onthaal.
-Kamers met stijl en persoonlijkheid ingericht, alle modern comfort aanwezig.
-Correct en kwalitatief ontbijt.
Als we in de buurt dienen te overnachten keren we zonder twijfel weer !
Datum van verblijf: juni 2018
Reistype: Bezocht met een partner
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
    2.8 km van B&B Lozerkasteel
    6.8 km van B&B Lozerkasteel
    7.7 km van B&B Lozerkasteel
    Meer hotels in Lozer bekijken
    Beoordeeld op 10 augustus 2017

Ontvangst door de Baron himself, rondleiding met de nodige uitleg over dit idyllisch plekje. Wij hebben in alle rust kunnen genieten van dit prachtige domein, de kamer met veel smaak ingericht en de authenticiteit behouden. Een waar fietsparadijs! Hartelijk dank voor het vertrouwen en de goede zorgen.

Datum van verblijf: juli 2017
    Beoordeeld op 18 november 2016

Werkelijk een prachtig stukje behouden geschiedenis... je stapt terug in de tijd maar boet niets aan comfort in. Je wordt ondergedompeld in een aangename stilte. Een lekker eenvoudig ontbijt maakt de beleving compleet.

Datum van verblijf: september 2016
    Beoordeeld op 27 augustus 2016 via mobiele applicatie

Goede ontvangst gehad, verzorgde propere kamer en omgeving. Ondanks het hele grote domein alles mooi gesnoeid en gemaaid. Chapeau! Ontbijt was ruim voldoende en vers van den hof. Airco op de kamer was een leuke verrassing,zeker op dagen van 38•. Wij zijn heel tevreden van de b&b maar misten enige connectie met de geschiedenis van het kasteel. Misschien is het een tip om een foldertje met de korte geschiedenis van het kasteel,de ligging en de familie op de kamer te voorzien. Ook zou het leuk zijn om op het domein plakaatjes tegen te komen die wat info geven over de bijgebouwen. Dit lijkt wel wat toeristisch op een privedomein, maar het zou de klanten van de b%b wel wat curieuzer maken. Wij zijn altijd opzoek naar nieuwe adresjes om lekker te eten en hadden het ook tof gevonden mocht er op de kamer een overzichtje liggen met de nabije eetadresjes of te bezoeken plaatsjes. In deze tijd van het internet is alles natuurlijk vlug opgezocht, maar plaatselijke inwoners weten beter de 'inside'plaatsjes liggen. Geen enkele kritiek op de b&b, enkel een tip. Wij komen zeker terug!

Datum van verblijf: augustus 2016
    Beoordeeld op 24 mei 2016 via mobiele applicatie

Was mijn 2de bezoek. Eerste keer privé met mijn echtgenote. Omdat het zo goed meeviel, ook een bedrijfsseminarie (8 personen) geboekt.
    Geweldige ontvangst door kasteelheer en -dame. Zeer uitgebreid ontbijt. Heel mooie kamers. En een park van 14ha om te wandelen. Genieten van de rust, natuur, vriendelijke mensen en lekkernijen.
    Vraag zeker even naar de geschiedenis van het kasteel (al 10 generaties of 360 jaar in de familie - respect voor dit koppel die hun leven wijden aan het onderhoud van dit prachtig domein)

Datum van verblijf: mei 2016
    Reistype: Reisde voor zaken
    Beoordeeld op 8 mei 2016 via mobiele applicatie

We zochten een mooie B&B in de buurt van Gent. Met rust, natuur en historie. En niet te vergeten een comfortabele kamer met uitstekend bed. In B&B Kasteel Lozer vonden we dit allemaal. Drie heerlijke nachten /4 dagen. De gastheer- en vrouw geven je een gevoel dat je bij hen thuis bent. Attent! Ook genoten van de verhalen van de gastheer over de historie van het kasteel, de familie en de streek.

We hebben mooie wandelingen in de omgeving gemaakt. Het mooie west-Vlaamse land. Gent ligt op slechts 25 minuten rijden. We zijn daar daar dan ook 3 maal geweest om te genieten van de oude stad, musea, de vele terrasjes en uitzonderlijk lekker eten.

Kortom: wil je er echt even uit: blijf dan een paar nachten op Kasteel Lozer. We komen in ieder geval graag weer eens terug.

Datum van verblijf: mei 2016