Priceline
Go to your Happy Price
eDreams
Wim K
Nederland

Echt tot rust komen, op een schitterend domein

Beoordeling van B&B Lozerkasteel
5,0 van 5 bollen8 mei 2016 beoordeeldvia mobiele applicatie
We zochten een mooie B&B in de buurt van Gent. Met rust, natuur en historie. En niet te vergeten een comfortabele kamer met uitstekend bed. In B&B Kasteel Lozer vonden we dit allemaal. Drie heerlijke nachten /4 dagen. De gastheer- en vrouw geven je een gevoel dat je bij hen thuis bent. Attent! Ook genoten van de verhalen van de gastheer over de historie van het kasteel, de familie en de streek.

We hebben mooie wandelingen in de omgeving gemaakt. Het mooie west-Vlaamse land. Gent ligt op slechts 25 minuten rijden. We zijn daar daar dan ook 3 maal geweest om te genieten van de oude stad, musea, de vele terrasjes en uitzonderlijk lekker eten.

Kortom: wil je er echt even uit: blijf dan een paar nachten op Kasteel Lozer. We komen in ieder geval graag weer eens terug.
Datum van verblijf: mei 2016
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • ZenHotels.com
12.9 km van B&B Lozerkasteel
9.8 km van B&B Lozerkasteel
Meer hotels in Lozer bekijken
Beoordeeld op 21 februari 2016

De B&B is gevestigd in een prachtig authentiek gebouw dat gerestaureerd is met respect voor het verleden.

De kamers zijn mooi ingericht (elk zeer verschillend ingericht) met het nodige comfort en luxe. En... geluidsdicht, een meerwaarde.

Het ontbijt is super, niets ontbrak. Lekkere zelfgemaakte confituur, kaas, heerlijke fijne vleeswaren, zalm, vers eieren, vers geperst fruitsap. En rust.. De delicatessenwinkel is ook een lust voor het oog en voor de maag (nog niet geproefd). De B&B is gelegen op een prachtig domein met veel goed verzorgde dieren.

De gastheer en gastvrouw zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Nog een troef van deze B&B.

Een aanrader en zeker zijn prijs waard. Wij komen zeker eens terug in de lente of de zomer om van het domein te genieten.

Datum van verblijf: februari 2016
Beoordeeld op 30 mei 2015

Heel hartelijk ontvangen in het koetshuis van dit prachtige kasteel. Mooie kamers, moderne en lekker warme badkamer. Lekker ontbijt.
Prachtige omgeving met dieren in de tuin.
Veel restaurants in de buurt. Wij aten in het Hof van Cleve op 5 min rijden.

Datum van verblijf: mei 2015
Beoordeeld op 15 november 2014

Deze week verbleven we in b&b het lozerkasteel in kruishoutem. Na het zeer vriendelijke onthaal vande gastvrouw,kregen we een zeer nette kamer met aparte badkamer en apart toilet. In de buurt van de b&b zijn talrijke adresjes voor een lekker etentje of een gezellige avond bij een of meerdere streekbiertjes.s'morgens konden wij genieten van het verzorgd ontbijtbuffet . Kortom een AANRADER ballegeer-callens

Datum van verblijf: november 2014
Beoordeeld op 21 mei 2014

Een fantastische B&B waarbij zowel de conciërge als de Baron en Barones uitstekende gastheren (vrouw) zijn. Een zeer warm onthaal met respect voor iedereen. Een uitgebreid ontbijt ! Alles wat betreft de geneugten van wat het Kasteel te bieden heeft aan zeer betaalbare prijzen en zeker een aanrader voor iedereen. Genieten van de rust is perfect mogelijk alsook van de talrijke dieren aanwezig op het domein. Een wandeling geen probleem het domein is zeker groot genoeg met verschillende luiken aan variëteiten ! Gewoon zalig een groene oase om te genieten in het prachtige Lozer.

Kamertip: Alle kamers zijn zeer leuk dus een misstap is hier niet aan de orde reserveren maar !
Datum van verblijf: mei 2014
Beoordeeld op 2 november 2013 via mobiele applicatie

Heel leuke BB - vriendelijk en prima kamers met heerlijk ontbijt. Beschermd kasteel - 11 de generatie. Een aanrader voor 1 of meerdere nachten. Wij komen hier nog eens terug. Wandelmogelijkheden in de buurt en fijne restaurantjes. Delicatesse winkel was niet open dat zal voor een volgend bezoekje zijn

Datum van verblijf: november 2013